Hei olen juuri lukiosta valmistunut tyttö ja syksyllä pitäis lähtä jatko-opiskelemaan pääkaupunkiseudulle. Itse olen Pohjois-Pohjanmaalta ja on siis muutto etelään edessä. Varmaan aika monella muullakin on sama tilanne ja aattelin kysellä teidän asunnonhaku kokemuksista ja suunnitelmista.
Ite huomasin että yksiöitä ei todellakaan löydy kohtuuhinnalla tuolta kolmoskehän sisältä, mutta kolmioita ja kaksioita senkin eestä. Kaikista järkevintä ja edullisinta ois varmaan ettii joku kämppis ja muuttaa kolmioon. Mutta ei nämä pohjosen nössöt täällä uskalla jättää mammojensa aamupalapöytiä, joten aattelin että yrittänyttä ei laiteta ja kokeilla onneani netin kautta :D
Ite oon saanut koulupaikan Espoon Otaniemestä, mutta oottelen vielä vastauksia Vantaan Tikkurilasta.
Asunto pääkaupunkiseudulta, kämppis?
10
141
Vastaukset
- Miyazz
http://www.kimppakamppa.fi/
Tuo on ihan hyvä sivusto mistä voi löytää :) Onnea etsintään! - Vastausautomaatti
Jos tähtäisit kuitenkin opinnoissasi tarkemmin kuin palstan valinnassa. Tällä tarkkuudella ei tenttejä läpäistä.
- En ymmärrä
Miksi tikkurilasta? Sulla menee koulu matkoihin yhteen suuntaa 1h aikaa. Eli 2h matkoissa jos tikkurilaa meet asumaan.
- et osaa lukea
Toinen koulu on Tikkurilassa.
- antinäsäviisas
Ööö kirjoitus ihan selvästi liittyy opiskeluun sillä kirjoittaja haluaa selvittää muiden samassa tilanteessa ( jatko-opiskelun aloittaminen ) olevien henkilöiden suunnitelmia muunmuassa asunnonhausta mutta myös muista suunnitelmista koulun alkuun liittyen if im right aigol?
Mä sain ite kämpän aikoinaan Hoasin kautta. Tähän aikaan vuodesta niillä on kyllä kauhee tungos, mutta luulen että ulkopaikkakuntalaiset huomioidaan ekana.- antinäsäviisas
www.hoas.fi
- Näsäviisas
Mutta ei millään tavalla akateemiseen jatko-opiskeluun, sillä tohtoriopiskelija osaa itse etsiä kämpän itselleen, vaikka olisikin tullut uudelle paikkakunnalle. Sen verran monen vuoden kokemus itsenäisestä yliopisto-opiskelusta hänellä on takanaan.
- dfgdg
Näsäviisas kirjoitti:
Mutta ei millään tavalla akateemiseen jatko-opiskeluun, sillä tohtoriopiskelija osaa itse etsiä kämpän itselleen, vaikka olisikin tullut uudelle paikkakunnalle. Sen verran monen vuoden kokemus itsenäisestä yliopisto-opiskelusta hänellä on takanaan.
Asunnon hakemistako siellä yliopistossa opetellaan? HOAS tarjoaa fukseille heti asuntoa ja siinä voi asua valmistumiseen asti.
- aigol
Joo Otaniemeen mennään, ei ottanutkaan Tikkurila mua :P Ja kämppä vielä hakusessa.
- PerusDI
Väärä palsta, palaa sitten, kun aloitat JATKO-OPINNOT, ts. lisensiaatin- tai tohtorintutkinnon opiskelun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818