Eronnut 60v mies haluaisin suuseksiä. Liian vanhako?
Vapaa 60v
24
673
Vastaukset
- turuus
Missäpäin olet? Voisin imeä.
- Tuija Salosta
Tuleeko sulta paljon sitä "Jumalten nektaria"
- mää salost
Kiinnostaisko
Kyl mult sitä aikapal tulee
- Carlos4
Olen Pirkanmaalta ,lähden viettään lomaa Pohjois-Karjalaan mökille.
- masi2
Hei olen myös pirkanmaalta ja haluaisin suuseksiä naiselta.
[email protected] - mies pirkanmaalta
Haluaisin antaa suuseksiä pitkään ja nautinnolla.
- Carlos4
Siis,mä haluaisin nuolla ja imeä tyttöä/naista....
- Heili karjalasta
Carlos4 kirjoitti:
Siis,mä haluaisin nuolla ja imeä tyttöä/naista....
Hei, oletko tulossa Pohjois-Karjalaan? Täällä odottaisi käsittelyäsi hehkeä Karjalan Heili.
- Carlos4
Heili karjalasta kirjoitti:
Hei, oletko tulossa Pohjois-Karjalaan? Täällä odottaisi käsittelyäsi hehkeä Karjalan Heili.
Hei heili karjalasta. Olin sielläpäin kaks viikkoa,tulin viikkositten pois... Harmi
- carlos4
Carlos4 kirjoitti:
Hei heili karjalasta. Olin sielläpäin kaks viikkoa,tulin viikkositten pois... Harmi
Olen Tamperelainen....
- kokemuksia3
Heili karjalasta kirjoitti:
;-))
- carlos4
kokemuksia3 kirjoitti:
;-))
Ei sitten yhtään,ei minkäälaista >;)
- suuS
Kelpaako ukkomiehen kanssa? Silleen että molemmat antaa suusexiä toisilleen..
vastaa tähän niin saadaan yhteys - Carlos4
Eikös mansesta löydy naista joka haluais et se pillua nuoltais? Vai onks 60vuotias liian vanha?
Tamperelaiset ovat nirsoja vastaamaan, mutta ovat sitten asiaan päästyään himokkaita.
- carlos4
Eikö tosiaan tampereelta löydy naista suuseksiin????
- Carlos4
60v mies Tampereelta. Haluaisin nuolla ja imeä pillua. Onko 60v liian vanha ettei saa?
- Pmäeltä Sari
Itelläni on 62 vuotias mies haluatko myös varatulta naiselta suuseksiä?
Et ole moiseen puuhaan liian vanha.
Minä asun kylläkin melko pitkässä matkassa.
Joutui tuleen siihen puoleen väliin asti. Tavattais jossain lokakuun iltana siellä päin.
Lokakuun puolivälis. Ooon niin halukas sua ottaan suihin.- Carlos4
Joo..ois se ihkua saada..varattuina kävis >;)
- carlos4
On aika kummaa ettei Tampereelta löydy naista/tyttöä joka haluais et sen pillua nuollaan? Onks tosiaan näin?
Moi löytyykö turun suunnalta nuoltavaa naista saa olla xxxl olen lihaksikas aikuinen mies .
- Carlos4
Ei oo viäkään löytynyt Tampereelta naista/tyttöä joka haluais suuseksiä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231