piri juotuna...ja bentsot tai kodeiini ja piri?

kokemuksia? :)

paljonko kannattaa satunnaiskäyttäjän sekoittaa juomaan ja mikä paras juoma johon sekoittaa? :) otin vain semmosen about teelusikan kärjellisen tos eilen ni ei tullut oikein oloi kunnolla vaikka edelliskäytöstä vuosi....vaik tiiän et kunnon tavaraa kun sama henkilö sitä mulle antaa joka ennenkin XD en viitti paljon ottaa kerralla koska mulla ei ole sitä usein koska mulle tuodaan sitä harvakseltaan sinäsä about kerran kk 1-2 g...sillai kerran viikkoon nautin sitä kun en nauti alkoholei tms.tosin bentsoi joo kun lääkäri on määrännyt mut ne on hanskas eli otan lääkärin määrämiä annoksia.
haluisin nyt siis kysyy myös että bentsot ja piri sekasi? siis jos otan esim.rivatrilia sallitun annokseni ja sitten piriä jossain siin samoihin aikoihin melkee niin tuleeko paskat vai paremmat olot.kysyn varmuuden vuoksi.entä kodeiini ja piri? mulla yhdes lääkkees kodeiinii jota lääkäri määräsi.(kipulääke)

mulla ei ollut noin vuosi sitten tämmösiä lääkityksiä ja tuolloin nokitin pirii.nyt mä tahdon ottaa juotuna koska se nokitus teki pahaa mulle jotenkin.juotuna parempi vaihtoehto, ikinä en ala hihaa vetää kyl! en! oon kuullut et siihen jää pahiten KOUKKUUN jos niin vetää.en tiiä onko totta.mut muutenkin en tahdo jälkiä taipeisiin vaikken vakikäytäkkään.....

ois kiva kuulla kokemuksia niiltä jotka ottaa jotain näitä lääkkeitä ja piriä, ja /tai niiltä kokemuksia jotka juoman seassa ottaa et miten vaikutusajat ja mikä määrä on hyvä ja riippuuko ollenka siitä minkä KOKOINEN ihminen on? minä olen 160/49 kokoinen....pieni nainen.alkoholi kihahtaa helpommin pienelle ihmiselle..entäs piri...

ja oikeesti ei mitää teini trollei tähän vastaamaan.kiitos.asialliset vastaukset saa hyvälle mielelle :) teini trollit ottaa hermoon niin et tekis mieli mennä huitoo naama ruvelle........toivon kommennttei ihmisiltä jotka OIKEESTI TIETÄÄ JOTAIN AIHEESTA :) en mielipiteitä, en ohjeistuksia enkä vittuilua tai "älä käytä tota ainetta" soopaa.jokainen viihteilee tavallaan ja mä piristyn näin enkä viinalla.

5

2750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia?

anyone? :) tarviis tietää jo tänää..... :) et tiiän aamulla XD tosiaan ku en muista edellisistä kun niist on aikaa niin hitosti ja eri annos, eritaval käytin jne.ja en sotkenut bentsoi tai opiaatti lääkkeitä , mulla ei ollut moisia silloin enkä hankkinut viihdekäyttöön.nyt mul on oltava koska lääkäri määräsi ja katto parhaaksi sairauksieni takia kaksi eri bentsoa.

• verenpaine

Syö paskaa narkomaani.

• kokemuksia?

NO EN OO NARKOMAANI.käytän satunnaisestii tommosia :( hyvin harvoin. laskuja ei kai tuu niille jotka säännöllisest vetää mut mä en tahdo juurikin narkomaaniksi tahdon välil vain piristää itteeni, kuin paeta pahaa oloa toisinaan....mut jumalauta mä oksennan kohta kun tänään otin, taas laskut! ei vittu....eiks kellään oo OIKEITA neuvoja? :( sydän hakkaa ja oksettaa.vedänkö pamia ja rivatrilia? ataraxia??????? se rauhoittaa....

• siinäsulleneuvo

Nauti ne prit ekaksi ja annat niiden vaikuttaa ihan loppuun laskuihin asti ja sitten vasta tuota esim. Rivatrilia / Diapamia / Ataraxia

• cokis1

Juo mieluummin cokista se on hyvää ja terveellisempää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      195
      4517
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      31
      3190
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      31
      2904
    4. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      74
      2792
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      60
      2776
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2625
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2361
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      100
      2139
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      115
      1337
    10. Missä me nähtiin viimeksi nainen

Paikka ja siitä vähän kuvailua. Mitä kohtaamisessa tapahtui?
      Ikävä
      63
      1138
    Aihe