Naiselle orgasmi vaatteet päällä kuivaseksistä?

DryHump

Pussailen ja hellin tyttöystävääni usein vaatteet päällä niin, että olen hänen päällään. Toinen jaloistani tai lantion puolesta on hänen jalkojen välissä ja hieron sillä hänen alapäätä.

Monesti tämä johtaa siihen, että tunnen yhtäkkiä hänen alapään sykkivän rytmikkäästi ja tyttöystäväni rentoutuu eikä suutele enää kiimaisesti, vaan vaipuu tokkuraan. Olen joskus antanut aikaa toipua ja tehnyt saman uudestaan ja taas tuntenut pillun sykähtelevän rytmikkäästi hyväilyn vaikutuksesta samaan tapaan kuin miehelläkin orgasmissa. Hän vaipuu aina uniseksi, mutta on onnellinen ja painautuu minuun kiinni.

Onko tämä kuinka yleistä?

5

4306

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faija.

Normiseksi tehdään ilman vaatteita, joten ei se yleistä ole. Pahinta, että ite jäit ilman.

• miisa2

Itse olen saanut tuolla tavalla orgasmeja teini-ikäisestä asti ja saan yhä, vaikka ikää on jo reilu 40. Sanotaanko sitä sitten kuivaseksiksi, mutta antaa jumalallisen olon tuokin tapa.

• kelpais

kuulostat ihanalta mieheltä :-)

• 15'11

Tietysti orkku tulee noin. Itellä tosi nuorena sain myös noin ja varmaan vieläkin jos haluaisin,mutta jotenkin toi ei enää riitä vaan ns.vaginaorkut parhaita eli kun saa sormee kullia sisään tulee parhaat orkut.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7563
    2. 105
      5583
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5047
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4446
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3150
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2843
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2769
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2364
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1966
    Aihe