Pussailen ja hellin tyttöystävääni usein vaatteet päällä niin, että olen hänen päällään. Toinen jaloistani tai lantion puolesta on hänen jalkojen välissä ja hieron sillä hänen alapäätä.
Monesti tämä johtaa siihen, että tunnen yhtäkkiä hänen alapään sykkivän rytmikkäästi ja tyttöystäväni rentoutuu eikä suutele enää kiimaisesti, vaan vaipuu tokkuraan. Olen joskus antanut aikaa toipua ja tehnyt saman uudestaan ja taas tuntenut pillun sykähtelevän rytmikkäästi hyväilyn vaikutuksesta samaan tapaan kuin miehelläkin orgasmissa. Hän vaipuu aina uniseksi, mutta on onnellinen ja painautuu minuun kiinni.
Onko tämä kuinka yleistä?
Tyttöystävälle orgasmi vaatteet päällä?
3
1094
Vastaukset
- hosuut
Itse masturboin lähes poikkeuksetta vaatteet päällä, joten tuskin tuo nyt ainakaan yksittäistapaus on. Housut jalassa paine jakautuu jotenkin tasaisemmin, mun on ainakin helpompi laueta niin.
- Anonyymi
Olen niin herkkä alapäästä, että tulen parhaiten housujen päältä. Onko muilla niin herkkä alapää vai olenko jotenkin poikkeus ?
- Anonyymi
Itse olen kylläkin mies, mutta masturboin aina housujen päältä, koska vehkeeni on turhan herkkä. Tällä on myös kääntöpuolensa. Vaimoni joskus hiveli hoisujen päältä bussissa ja laukesin. Oli ohuet tuulihousut jalassa, niin läpihän se tuli heti. Pysäkiltä kotio oli hieman kiusallinen matka :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124702- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1271158
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071150Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999