Pussailen ja hellin tyttöystävääni usein vaatteet päällä niin, että olen hänen päällään. Toinen jaloistani tai lantion puolesta on hänen jalkojen välissä ja hieron sillä hänen alapäätä.
Monesti tämä johtaa siihen, että tunnen yhtäkkiä hänen alapään sykkivän rytmikkäästi ja tyttöystäväni rentoutuu eikä suutele enää kiimaisesti, vaan vaipuu tokkuraan. Olen joskus antanut aikaa toipua ja tehnyt saman uudestaan ja taas tuntenut pillun sykähtelevän rytmikkäästi hyväilyn vaikutuksesta samaan tapaan kuin miehelläkin orgasmissa. Hän vaipuu aina uniseksi, mutta on onnellinen ja painautuu minuun kiinni.
Onko tämä kuinka yleistä?
Tyttöystävälle orgasmi vaatteet päällä?
3
1195
Vastaukset
- hosuut
Itse masturboin lähes poikkeuksetta vaatteet päällä, joten tuskin tuo nyt ainakaan yksittäistapaus on. Housut jalassa paine jakautuu jotenkin tasaisemmin, mun on ainakin helpompi laueta niin.
- Anonyymi
Olen niin herkkä alapäästä, että tulen parhaiten housujen päältä. Onko muilla niin herkkä alapää vai olenko jotenkin poikkeus ?
- Anonyymi
Itse olen kylläkin mies, mutta masturboin aina housujen päältä, koska vehkeeni on turhan herkkä. Tällä on myös kääntöpuolensa. Vaimoni joskus hiveli hoisujen päältä bussissa ja laukesin. Oli ohuet tuulihousut jalassa, niin läpihän se tuli heti. Pysäkiltä kotio oli hieman kiusallinen matka :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem492828HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat272098- 201775
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3741329Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651263
- 491013
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20989- 45896
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65868