negatiivinen tiedotus härästä..

täältäpesee

Olet uppiniskainen ja kuin paikalleen jämähtänyt vanha onnen päivänsä joskus nähnyt museohöyrykone. Teet työtä kuin hullu vaikka pohjimmiltaan olet mitään aikaan saamaton. Vain joku muuu, eli navetan lehmä voi saada härkään jotain liikettä. Härkiä on paljon mielisairaaloissa potilaina, koska ne uskoutuvat helposti kelle vain ja puhuvat ohi suunsa. Härkä tajuaa pitää toisinaan turpansa kiinni, mutta heti avattuaan sen, joutuu helvetilliseen kiipeliin. Leijonat ovat härkien vihollisia, joista härät eivät näytä oppivan, ettei näiden kanssa pidä alkaa mihinkään tekemisiin, mutta uskoituessaan näille liioitteluun taipuvaisille pedoille, tulevat vaikutukset näkymään pitkälle.
Omistus halu on härälle kaikki kaikessa, ja härän yksi tärkeimmistä vehkeistä on nojatuoli ja oma perse, jonka päällä istua samalla, kun suu jauhaa koko ajan jotain. Härät surmaavat usein puolisonsa riidan päätteeksi, jottei kukaan muuu pääse omistamaan häntä. Härkä ei ole omistavinaan eikä käy pallotteluleikkiä omaisuudestaan. Useimpien härkien talot tunnistaa niiden pihalla ja varastoissa olevasta kaatopaikasta, jota ne sanovat omaisuudekseen, joka lojuu käyttämättömänä, kunhan härkä saa tuntea omistavansa sen. Härille on pakkomielle näyttää muiden silmissä paremmalta, kuin mitä ovat.
Härkä on ikävystyttävä tapaus, ja niin kaavamainen, että kaupan lattiaan jää ura sille reitille, jota härkä on mennyt. Alkeellisimmat härät elävät kahvilla, tupakalla ja viljalla, mutta muiden tekemät eksoottiset herkut saavat härät varastamaan ruuat muiden lautasilta. "Kaikki heti minulle" on yksi härän tunnuslause.
Härät tunnetaan poliittisesta fanaattisuudesta ja ylitse vuotavista tappamisista. Zhirinoski, Pol Pot ja Minamoto no Yoritomo, sekä ilmeisesti Idi Amin olivat härkiä (ihan sama oliko se kuukausi, vai vuosiluonteessa), samoin siionistien liikkeen perustanut mies. Härkä on toimittanut eniten ihmisiä keskitysleirille ja tapettaviksi, ja nauttii siitä saamastaan turvallisuuden tunteesta, kun häntä ei kukaan voi uhkailla, ja miten maailma käännetään oikeaan suuntaan hänen mielensä mukaisesti, joka on oikeampi kuin muilla. Jos joku on erimieltä ja kumminkin oikeassa, pääsee siitä helposti eroon tappamalla tämän. Pinochet, Saddam ja Ho Chi Minh alias "5% kansasta on kansan vihollisia" olivat härkiä... Härät ovat johtaneet tuhoavia fanaattisia lahkoja, joissa kaikkien pitää ajatella samalla tavalla, ja missä palvotaan vain heidän käsityksiään: NKP, Natsipuolue, Taivaan portti, FNL, Siionistit... Härkä nauttii saadessaan pistää toimeen verilöylyjä - unelmissaankin, ja tappaminen on härälle täysin luonnollista. Sillä tavalla päästään eroon kusipäistä. Härät ovat rotu kysymysten edelläkävijöitä. Jos härkien annettaisi päättää, olisi maailma vielä kivikaudella (1970 luvulla kamputsea onnistui tässä). Pääosa häristä näyttää käveleviltä päärynöiltä, koska ruoka on niille kaikki kaikessa. Raamatun herkkusuu joka päätyi helvettiin oli härkä. Härkä on parhaimmillaan marinoituna. Iso osa kannibaaleista on härkiä.

6

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältäpesee

      Ai niin. Unohtu:

      Onnenkapine: Solarium
      Onnennumero: Peruspäiväraha 100e
      Onnenväri: Rusketus
      Motto: “mömm mumumömö mumumömö, paistaako siellä varmasti aurinko mömmööh?”
      Auto: Taksi

    • MrJuha82

      Olen härkä.
      Tulenko siis tappamaan jonkun ??? LOL heh.
      Aika hyvät naurut saa tosin tuosta sepustuksestasi.

      On totta, että olen poliittisesti innokas ihminen ja omalaatuinen sekä outo persoona, mutta en menisi kyllä tappamaan tai mihkään natsipuolueeseen.
      Adolf Hitler oli härkä ja natsi.
      Josef Stalin oli myös natsi ja hän oli merkiltään jousimies muuten.

      Tunnistan itsestäni sen, että olen johtotyyppi, joka omapäinen, mutta osaan huomioida kyllä muitakin.
      En ole niin stereotypinen härkä kuin mitä kuvauksissa.

      Olen hyvä ihminen ja liikun hyvien ihmisten seurassa.
      Pahoille en juttele ja siinä toimin kyllä vahvana ja kovana persoonana niitä vastaan, etten arvosta niitä ollenkaan ja näen itseni ja muut kaltaiseni tyypit hyvinä ihmisinä, kun ne kiusaajatyypit on alempaa kastia ihmisinä.
      Tuon tunnistan itsestäni.

      • MrJuha82

        Härkä on kyllä jyräävä persoona halutessaan, MUTTA vain silloin, jos haluaa osoittaa mielensä huonoja kiusaajia kohtaan.
        Olen tästä elävä esimerkki youtubessa.

        Itse kuitenki humanistina en usko mihkään tappamiseen, mutta ymmärrän kyllä sen, että vääriä asioita ei pidä rakastaa kuten ei saa silitellä kiusaajien päitä.

        Olen toisaalta sopinut riitoja joijenki tyyppien kaa youtubessa, joka myös osoittaa hyvän puolen luonteessani.

        Olen erittäin seksuaalinen ihminen, mutten ole parisuhteessa.

        Huonointa minussa on kärsimättömyys ja UJOUS, suorastaan ihmispelko.


      • MrJuha82outo
        MrJuha82 kirjoitti:

        Härkä on kyllä jyräävä persoona halutessaan, MUTTA vain silloin, jos haluaa osoittaa mielensä huonoja kiusaajia kohtaan.
        Olen tästä elävä esimerkki youtubessa.

        Itse kuitenki humanistina en usko mihkään tappamiseen, mutta ymmärrän kyllä sen, että vääriä asioita ei pidä rakastaa kuten ei saa silitellä kiusaajien päitä.

        Olen toisaalta sopinut riitoja joijenki tyyppien kaa youtubessa, joka myös osoittaa hyvän puolen luonteessani.

        Olen erittäin seksuaalinen ihminen, mutten ole parisuhteessa.

        Huonointa minussa on kärsimättömyys ja UJOUS, suorastaan ihmispelko.

        Niin että onko se hyvä vai huono asia, jos ei pidä kiusaajista??
        Mun mielestä vääriä asioita ei pidä rakastaa, mutta oon huomannu ,että luonteessani on myös tuollaista sovittelijaa.


    • MrJuha82

      Se, että minussa näkyy vahvasti se maailmanparantajan luonne ja halu että maailma ois lähinnä paratiisin kaltainen, jossa ei ois sotia ja henkistä väkivaltaa eikä murhia/tappoja.
      Tämmönen härkä olen.

      • eivalaistunut?

        En jättänyt lukematta tuota sepustustasi. Tosiaan, tuo juttu härän fanaattisuudesta yms. on ilmeisesti lätkitty nettiin paljolti (kuten muutkin samankaltaiset), jotta ihmiset voisivat purkaa pahaa oloaan tms. Itse olen lähinnä huvittunut tuosta julkaisusta, sillä on toisinaan mukava ajatella mitä kaikkea sitä saisi aikaan, jos todella pystyisi saamaan seuraajia/valtaa saada asioita aikaan.
        Se, ettei maailmassa olisi henkistä väkivaltaa, ei murhia, tappoja tms. aiheuttaisi mm. sen, ettei ihmisillä olisi resursseja tai kokemusta käsitellä sellaisia asioita. Kun maailmassa tapahtuu tuhoja, ihmisen moraali vahvistuu, ja ihminen itsekin kehittyy, kun hän käsittelee niitä asioista itsekseen. Ellei minullekin olisi aikoinaan tapahtunut pahoja asioita, niin en osaisi käsitellä niitä, ja kun pahoja asioita tapahtuu, niin ihminen voi reagoida niihin periaatteessa väärällä tavalla. Itse olen puukissa-härkä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe