Muuttuvat merkit - Kaksoset, Jousimies, Neitsyt, Kalat
Muuttuvat merkit seuraavat kiinteitä. Niiden välityksellä muodon saaneet ja kiinteytyneet energiat voivat muuntautua, yhdistyä keskenään ja levittäytyä laajemmalle alueelle. Kun kartalla on painotus muuttuvissa merkeissä on ihminen sopeutuvainen, ihmiskeskeinen, vaihteleva ja välittävä. Hän osaa antaa arvoa vaihtuville suhteille, moninaisille ilmiöille ja ilmiöiden välisille suhteille. Häntä kiinnostaa tieto ja monien tahojen tuominen yhteen tiedon jalostamiseksi. Vaarana muuttuvilla merkeillä on liiallinen laajeneminen ja hajaantuminen, jolloin monipuolisuus ja päättämättömyys saa asiat hajoamaan käsiin.
Positiiviset / negatiiviset ominaisuudet:
jakava - tyrkyttävä
joustava, sopeutuva - hajanainen, päättämätön
henkinen - sekopäinen
monipuolinen - epäjohdonmukainen
oppimishaluinen - liian monta rautaa tulessa
yhdistävä - hyväuskoinen
välittävä - liian huolehtivainen hösääjä
muuttuvat merkit
2
107
Vastaukset
- kandipaatti
Eletään vuotta 2014. Ihminen on käynyt kuussa, geeniteknologia on keksitty ja muutakin hauskaa vastaavaa on saatu aikaiseksi hylkäämällä taikausko.
Sinun syntymähetkesi (tai ekstrapolaationa hetki, jolloin vanhempasi harrastivat seksiä) EI.MÄÄRITÄ.LUONNETTASI.TAI.KOHTALOASI.
On tuhansia ja taas tuhansia tutkimuksia, joiden perusteella tiedämme, että ihmisen persoonallisuuspiirteet, sosiaalisuuden aste, erilaiset lahjakkuudet, väkivaltaisuus tai empatia ja moni muukin elämänkaarta määrittävä asia ovat genetiikan sekä kasvatuksen ja muiden vastaavien ympäristötekijöiden yhteisvaikutusta. Usko siihen, että syntymähetki olisi tässä mikään tekijä on naivia ja tietämätöntä junttiutta. Ja entäpä sitten keisarileikkauksella syntyneet? Heidän *oikea tähtiin kirjoitettu* syntymäaikansahan olisikin voinut olla ihan muuna päivänä! Eikä vauvan persoonallisuus muokkaudu sillä sekunnilla, kun hän syntyy, vaan sitä ennen ja sen jälkeen.- eiateismia
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Jos on, toivottavasti et tyrkytä omia oppejasi heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279