- Muut on navetassa.
- Suu kannattaa avata vasta harkinnan jälkeen.
- Suhde kannattaa perustaa rakkaudelle eikä materialle.
- Kaikkia asioita ei voi muuttaa, ei pidä yrittää muuttaa niitä väkisin.
- Ei pidä ainoastaan puhua suunnitelmistaan vaan myös toteuttaa ne.
- Sisäinen voima ja itseluottamus auttavat elämään pelottomasti.
- Omistaminen on toissijainen seikka, omaisuus tekee orjaksi ja omistamishalu vaikeuttaa eroa.
- Jos kumppani on epäsopiva, on asia parasta tunnustaa, ja alkaa miettiä toista mahdollisuutta.
- Sohvalta kannattaa nousta välillä ylös ja ulos, muuten on rullatuoli edessä ja surkea vanhuus.
- Ongelmat eivät aina ole niin vakavia kuin miltä näyttää (heti ei kannata alkaa mölisemään)
Härän kasvavat vahvuudet ja heikkoudet:
Hallitsee tunteitaan - menettää järkensä tunteiden viedessä
Saavuttaa tavoitteensa - pitää liikaa toisesta sijasta.
Kehittää luovuuttaan suuremmaksi - epäröi suuntaa valitessaan eikä saa jahkaillessaan mitään aikaan
Saa lisää itseluottamusta tähän hetkeen/tulevaisuuteen - takertuu liikaa vanhoihin kaavoihin
Nauttii antoisammin ihmissuhteista - juuttuu vääränlaiseen ihmissuhteeseen
Seikkailumieli lisääntyy - kieltäytyy ottamasta riskejä
Odottaa innokkaasti tulevaisuutta - elää liikaa menneisyydessä takertuen siihen
Muuttuu vähemmän materialistiseksi - asettaa aineelliset asiat etusijalle.
härälle opittavaa
2
240
Vastaukset
- MrJuha82outomies
Itse olen härkä.
En tunnista itseäni noista.
Ite härkänä oon semmonen, että en mokaile hirveenä kuten tuossa kuvauksessa annat sen niin olettaa =)
Koen olevani hyvä tyyppi, enkä huono kuten tuossa kuvauksessa ymmärtää niin.
En kiusaa koskaan.
Se onki suuri vahvuuteni ja todella suuri vahvuuteni.
En tiiä miten muilla härillä eli ovatko semmosia kuten minä, etteivät kiusaa vai??
Huonointa minussa on kärsimättömyys ja ujous, suorastaan ihmispelko sekä erakon luonne ja sairauteni aspergerin syndrooma.
Saatan olla välillä kovis, mutta vain silloin, jos mun pitää hieman antaa takaisin joilleki kiusaajatyypeille.
Silloin ainaki minä härkä muutun semmoseksi, joka sanoo kyllä suorat sanat. =)
Noissa tilanteissa en jää kakkoseksi.
Kai se on ominaista johtajaluonteille kuten härkä ja oinas vai??
Nouseva merkkini jousimies kai hieman pehmentää luonnettani noissa tilanteissa, sillä kasvotusten olen harvoin kovin aggressiivinen, mut internetissä tulee sanottua suorat sanat kiusaajille.
Uskon, että oon rohkaistunu nykyään kasvotustenki sanoon tiukemmin, ja olin muuten koulupoikana semmonen nynny, etten uskaltanu sanoa kellekään mitään vastaan, koska pelkäsin, että ne hakkaa mut fyysisesti.
Jousimies minussa kai aiheuttaa semmosen efektin, että osaan huomioida muita ja luonteessa on kohteliaisuutta sekä iloisuutta.
En osaa sanoa, nää on vain kuvauksia.
En tiiä pitääkö horoskoopit edes paikkaansa.
Saattaa olla hyvin mahdollisesti täyttä valhetta. - varovastikatellen
Horoskoopit eivät ole valhetta, muuten niiden kaikkia puolia ei salailtaisi sillä tavoin kuin nyt. Valtiohoroskooppi on yksi kiinnostavimpia. Ja pätee suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972