- Muut on navetassa.
- Suu kannattaa avata vasta harkinnan jälkeen.
- Suhde kannattaa perustaa rakkaudelle eikä materialle.
- Kaikkia asioita ei voi muuttaa, ei pidä yrittää muuttaa niitä väkisin.
- Ei pidä ainoastaan puhua suunnitelmistaan vaan myös toteuttaa ne.
- Sisäinen voima ja itseluottamus auttavat elämään pelottomasti.
- Omistaminen on toissijainen seikka, omaisuus tekee orjaksi ja omistamishalu vaikeuttaa eroa.
- Jos kumppani on epäsopiva, on asia parasta tunnustaa, ja alkaa miettiä toista mahdollisuutta.
- Sohvalta kannattaa nousta välillä ylös ja ulos, muuten on rullatuoli edessä ja surkea vanhuus.
- Ongelmat eivät aina ole niin vakavia kuin miltä näyttää (heti ei kannata alkaa mölisemään)
Härän kasvavat vahvuudet ja heikkoudet:
Hallitsee tunteitaan - menettää järkensä tunteiden viedessä
Saavuttaa tavoitteensa - pitää liikaa toisesta sijasta.
Kehittää luovuuttaan suuremmaksi - epäröi suuntaa valitessaan eikä saa jahkaillessaan mitään aikaan
Saa lisää itseluottamusta tähän hetkeen/tulevaisuuteen - takertuu liikaa vanhoihin kaavoihin
Nauttii antoisammin ihmissuhteista - juuttuu vääränlaiseen ihmissuhteeseen
Seikkailumieli lisääntyy - kieltäytyy ottamasta riskejä
Odottaa innokkaasti tulevaisuutta - elää liikaa menneisyydessä takertuen siihen
Muuttuu vähemmän materialistiseksi - asettaa aineelliset asiat etusijalle.
härälle opittavaa
2
253
Vastaukset
- MrJuha82outomies
Itse olen härkä.
En tunnista itseäni noista.
Ite härkänä oon semmonen, että en mokaile hirveenä kuten tuossa kuvauksessa annat sen niin olettaa =)
Koen olevani hyvä tyyppi, enkä huono kuten tuossa kuvauksessa ymmärtää niin.
En kiusaa koskaan.
Se onki suuri vahvuuteni ja todella suuri vahvuuteni.
En tiiä miten muilla härillä eli ovatko semmosia kuten minä, etteivät kiusaa vai??
Huonointa minussa on kärsimättömyys ja ujous, suorastaan ihmispelko sekä erakon luonne ja sairauteni aspergerin syndrooma.
Saatan olla välillä kovis, mutta vain silloin, jos mun pitää hieman antaa takaisin joilleki kiusaajatyypeille.
Silloin ainaki minä härkä muutun semmoseksi, joka sanoo kyllä suorat sanat. =)
Noissa tilanteissa en jää kakkoseksi.
Kai se on ominaista johtajaluonteille kuten härkä ja oinas vai??
Nouseva merkkini jousimies kai hieman pehmentää luonnettani noissa tilanteissa, sillä kasvotusten olen harvoin kovin aggressiivinen, mut internetissä tulee sanottua suorat sanat kiusaajille.
Uskon, että oon rohkaistunu nykyään kasvotustenki sanoon tiukemmin, ja olin muuten koulupoikana semmonen nynny, etten uskaltanu sanoa kellekään mitään vastaan, koska pelkäsin, että ne hakkaa mut fyysisesti.
Jousimies minussa kai aiheuttaa semmosen efektin, että osaan huomioida muita ja luonteessa on kohteliaisuutta sekä iloisuutta.
En osaa sanoa, nää on vain kuvauksia.
En tiiä pitääkö horoskoopit edes paikkaansa.
Saattaa olla hyvin mahdollisesti täyttä valhetta. - varovastikatellen
Horoskoopit eivät ole valhetta, muuten niiden kaikkia puolia ei salailtaisi sillä tavoin kuin nyt. Valtiohoroskooppi on yksi kiinnostavimpia. Ja pätee suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826