opittavaa skorpioneille

skorparitkuriin

- Kaikki eivät ole samanlaisia kuin skorpioni.
- Mustasukkaisuus on kahlehtivaa ja tekee toista onnettomaksi.
- Epäluuloisuus voi viedä onnen sivusuun.
- Kosto on Jumalan ja anteeksianto vie armahdukseen.
- Ei pidä olla kotka joka kohoaa taivaalle eikä skorpioni joka tukalassa tilanteessa itsetuhon puuskassa pistää itsensä hengiltä voittamatta siinä mitään
- Kannattaa ohjata intohimoiset tunteet muualle kuin seksuaaliseen tyydytykseen
- Jokaisen pitäisi tiedostaa olevansa arvokas ihminen
- Pitäisi yrittää käyttää sisäistä voimaa hyvään tarkoitukseen.
- Ei pitäisi tarrautua menneeseen, pelkoihin ja kolhuihin, vaan yrittää nähdä elämän hyvät puolet
- Elämästä tulisi yrittää poistaa omistushalu ja mustasukkaisuus ja olla ymmärtäväisempi kun ne kohdistuvat itseen.

Skorpionin kasvavat vahvuudet ja heikkoudet:

Käyttää energiaansa luovalla tavalla - käyttää energiaansa tuhoisasti
Ylpeä lojaalisuudestaan - käyttää hyväksi ystäviään
Hillitsee kiihkeyttään - unohtaa itsekurin
Löytää elämän eri ihmeet - pitää liikaa nautinnoista
Osaa nauttia yksinolosta - ei suo toisille omaa rauhaa
Menestyksen huipulla - käyttää pistintään kavalasti
Ymmärtää itseään sielun tasolla - pitää kiinni vanhoista ruumiillisista kaavoista

3

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppisjepuli

Tämäpä oli hauska. Kyllä jotkut pitävät paikkansa en ole mustasukkainen tai omistushaluinen olen välillä mietteliäs ja epäluuloinen pitää olla syy miksi epäilen joskus tullut turhaakin mietittyy kaikenlaista shaibaa... kyllä pitää paikkansa menneisyys juttu ei oo kiva elää menneisyydessä siitä ei ole iloa itselleen tai muille.. noi kuvaukset ovat kuin vastakohdat minusta olen muutanut asennetani parempaa päin

• 14.11.1998

No vittu en oo tollanen

• Zhau

No et taatusti ole tuollainen :) Joku on näköjään viime vuonna tarvinnut skorpionia näyttämään peilinä millainen ihminen hän itse on ;) Kontrollinhalua näyttää olevan mutta onko sitten kuitenkaan kyennyt itse katsomaan peiliin niitä omia vikojaan kun niitä pitäisi etsiä eikä syytellä muita omista tunteistaan kun jokainen vastaa niistä itse. Oppia ikä kaikki :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2398
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2074
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2027
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1752
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1748
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      179
      1425
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      207
      1369
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1215
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1002
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      1001
    Aihe