opittavaa skorpioneille

skorparitkuriin

- Kaikki eivät ole samanlaisia kuin skorpioni.
- Mustasukkaisuus on kahlehtivaa ja tekee toista onnettomaksi.
- Epäluuloisuus voi viedä onnen sivusuun.
- Kosto on Jumalan ja anteeksianto vie armahdukseen.
- Ei pidä olla kotka joka kohoaa taivaalle eikä skorpioni joka tukalassa tilanteessa itsetuhon puuskassa pistää itsensä hengiltä voittamatta siinä mitään
- Kannattaa ohjata intohimoiset tunteet muualle kuin seksuaaliseen tyydytykseen
- Jokaisen pitäisi tiedostaa olevansa arvokas ihminen
- Pitäisi yrittää käyttää sisäistä voimaa hyvään tarkoitukseen.
- Ei pitäisi tarrautua menneeseen, pelkoihin ja kolhuihin, vaan yrittää nähdä elämän hyvät puolet
- Elämästä tulisi yrittää poistaa omistushalu ja mustasukkaisuus ja olla ymmärtäväisempi kun ne kohdistuvat itseen.

Skorpionin kasvavat vahvuudet ja heikkoudet:

Käyttää energiaansa luovalla tavalla - käyttää energiaansa tuhoisasti
Ylpeä lojaalisuudestaan - käyttää hyväksi ystäviään
Hillitsee kiihkeyttään - unohtaa itsekurin
Löytää elämän eri ihmeet - pitää liikaa nautinnoista
Osaa nauttia yksinolosta - ei suo toisille omaa rauhaa
Menestyksen huipulla - käyttää pistintään kavalasti
Ymmärtää itseään sielun tasolla - pitää kiinni vanhoista ruumiillisista kaavoista

3

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppisjepuli

Tämäpä oli hauska. Kyllä jotkut pitävät paikkansa en ole mustasukkainen tai omistushaluinen olen välillä mietteliäs ja epäluuloinen pitää olla syy miksi epäilen joskus tullut turhaakin mietittyy kaikenlaista shaibaa... kyllä pitää paikkansa menneisyys juttu ei oo kiva elää menneisyydessä siitä ei ole iloa itselleen tai muille.. noi kuvaukset ovat kuin vastakohdat minusta olen muutanut asennetani parempaa päin

• 14.11.1998

No vittu en oo tollanen

• Zhau

No et taatusti ole tuollainen :) Joku on näköjään viime vuonna tarvinnut skorpionia näyttämään peilinä millainen ihminen hän itse on ;) Kontrollinhalua näyttää olevan mutta onko sitten kuitenkaan kyennyt itse katsomaan peiliin niitä omia vikojaan kun niitä pitäisi etsiä eikä syytellä muita omista tunteistaan kun jokainen vastaa niistä itse. Oppia ikä kaikki :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      44
      4786
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      57
      2632
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1054
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1025
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1004
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      121
      970
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      944
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      855
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49
      844
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      52
      810
    Aihe