- Kaikki eivät ole samanlaisia kuin skorpioni.
- Mustasukkaisuus on kahlehtivaa ja tekee toista onnettomaksi.
- Epäluuloisuus voi viedä onnen sivusuun.
- Kosto on Jumalan ja anteeksianto vie armahdukseen.
- Ei pidä olla kotka joka kohoaa taivaalle eikä skorpioni joka tukalassa tilanteessa itsetuhon puuskassa pistää itsensä hengiltä voittamatta siinä mitään
- Kannattaa ohjata intohimoiset tunteet muualle kuin seksuaaliseen tyydytykseen
- Jokaisen pitäisi tiedostaa olevansa arvokas ihminen
- Pitäisi yrittää käyttää sisäistä voimaa hyvään tarkoitukseen.
- Ei pitäisi tarrautua menneeseen, pelkoihin ja kolhuihin, vaan yrittää nähdä elämän hyvät puolet
- Elämästä tulisi yrittää poistaa omistushalu ja mustasukkaisuus ja olla ymmärtäväisempi kun ne kohdistuvat itseen.
Skorpionin kasvavat vahvuudet ja heikkoudet:
Käyttää energiaansa luovalla tavalla - käyttää energiaansa tuhoisasti
Ylpeä lojaalisuudestaan - käyttää hyväksi ystäviään
Hillitsee kiihkeyttään - unohtaa itsekurin
Löytää elämän eri ihmeet - pitää liikaa nautinnoista
Osaa nauttia yksinolosta - ei suo toisille omaa rauhaa
Menestyksen huipulla - käyttää pistintään kavalasti
Ymmärtää itseään sielun tasolla - pitää kiinni vanhoista ruumiillisista kaavoista
opittavaa skorpioneille
3
204
Vastaukset
- jeppisjepuli
Tämäpä oli hauska. Kyllä jotkut pitävät paikkansa en ole mustasukkainen tai omistushaluinen olen välillä mietteliäs ja epäluuloinen pitää olla syy miksi epäilen joskus tullut turhaakin mietittyy kaikenlaista shaibaa... kyllä pitää paikkansa menneisyys juttu ei oo kiva elää menneisyydessä siitä ei ole iloa itselleen tai muille.. noi kuvaukset ovat kuin vastakohdat minusta olen muutanut asennetani parempaa päin
- 14.11.1998
No vittu en oo tollanen
- Zhau
No et taatusti ole tuollainen :) Joku on näköjään viime vuonna tarvinnut skorpionia näyttämään peilinä millainen ihminen hän itse on ;) Kontrollinhalua näyttää olevan mutta onko sitten kuitenkaan kyennyt itse katsomaan peiliin niitä omia vikojaan kun niitä pitäisi etsiä eikä syytellä muita omista tunteistaan kun jokainen vastaa niistä itse. Oppia ikä kaikki :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191