Googlettelin että parikin kaupallista salia löytyisi Mäntyharjulta, millaisia kokemuksia noista? Kumpi suurempi? Onko nuo vain punttisaleja vai löytyykö jumppapuoltakin?
Kuntosalit Mäntyharjulla?
49
2538
Vastaukset
- minävaa
SP-gymiltä löytyy punttia ja ainakin spinningiä....
- Aihe oli
Kuntosalit Mäntyharjulla!
Spämmi jatkuu tällä saitilla koska julkkisjuorupalstalla pitää olla julkkis eikä "itsensäpaljastaja".- Neiti Nöpönänni
Mikä spämmi?Ainoa spämmi taitaa olla pässäsi..vainoharhainen..
- Kertoo kaverin
Älykkyydestä tai sen puutteesta, kuntosalit Mäntyharjulla oli aiheena;-)
- kuppilan filosofi
Aloituksessa esitettiin selvä kysymys.
Muutamassa vastauksessa mainittiin joistakin kuntosaleista, mutta ei niiden osoitteita.
Meikäläinen tiesi jokin vuosi sitten yhden kuntosalin, nykyään ei tiedä yhtään.
Minkä takia täällä on kirjoitettu jostakin henkilöstä. Henkilö on t ämän kirjoittajalle tosin tuntematon. Ei ole kovinkaan järkevää kirjoittelua. Sietääpä muistaa, että kirjoittelija(t) voidaan jäljittää ja asettaa vastuuseen. On hyvä harkita etukäteen, mitä tänne kirjoittelee. - helna1
sp gymin ilmastointi on todella huono tunkkainen ilma leijailee kun sinne menee..
ei taida salin ilmastointi olla kovin kummoinen kuntosalikäyttöön..
porukka pitää siellä ovia auki että saavat happea !?
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1294388
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233072Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132564- 462131
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471639- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201456- 281440
- 951211