Olen kasvattanut hienon ja hyvinvoivan posliinikukan parista samaan ruukkuun istutetusta pistokkaasta. Nyt se on ikkunalaudalla valoisalla paikalla.Se kasvattaa pitkiä ,harottavia " kärhiä, vai mitä lienevätkään, tummanpunertavia, hyvinvoivan ja voimakkaan näköisiä. Niissä on ikäänkuin silmun näköisiä nystyröitä. Kasvaako niistä ajallaan lehtiä ? Lapsuudenkodissani oli posliinikukka, ja muistaakseni se kiemurteli monimetrisenä lehtiäkasvavana käärmeenä pitkin seiniä.
Kysymys : Ei kai minun pidä mennä pätkimään noita kärhöjä pois ??
Kiitos neuvosta etukäteen !
Riehaantunut kukka
3
347
Vastaukset
- tipitii
Niistä kärhöistä on kasvamassa lisää pituutta kasvin varsiin ja aikanaan niistä silmun näköisistä tulee lehtiä. Mulla myös posliinikukka ja se tekee aika ajoin noita pitkiä varsia ennen lehtien ilmestymistä.
- Kynsilaukkaaja
...Olnpa aikeissa tehdä julman vihermurhan...
Tarkemmin tiirailtuani kasvistani huomasin, että sieltä todellakin on tulossa mikroskooppisen pieniä, mutta tosi vahvannäköisiä lehtiä. En vain ollut työkiireiltäni ennättättänyt seurata kyllin tarkkaan raukkaparan elämää ! - tipitii
Kynsilaukkaaja kirjoitti:
...Olnpa aikeissa tehdä julman vihermurhan...
Tarkemmin tiirailtuani kasvistani huomasin, että sieltä todellakin on tulossa mikroskooppisen pieniä, mutta tosi vahvannäköisiä lehtiä. En vain ollut työkiireiltäni ennättättänyt seurata kyllin tarkkaan raukkaparan elämää !Mulla joskus vahingossa on katkennut sellainen pitkä latva, mutta siihen tuli sitten pari uutta. Tuollaisen katkenneen latvan (jos se on n.8 cm pitkä) voi laittaa juurtumaan joko veteen tai suoraa multaan.
Onnellista eloa kukallesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760