Tänne niitä, sais ideoita omaankin syömiseen. Painon ylläpitoon siis :)
Ateriasuunnitelma!!
9
453
Vastaukset
- hriina
ei voi oikein laittaa ku riippuu paljonko liikkuu.
- huijuivui
Sisälukutaito 10. Tarkoitus oli laittaa meidän omia ateriasuunitelmia, jotta AP sais ideoita omaan suunnitelmaansa...
- Tämmönen perus esimerkki
Aamupala
3 dl puuroa päällisin (itse tykkään syödä marjojen ja mantelimaidon kera)
TAI 2 viipaletta leipää margariini juusto kasviksia
teetä
Lounas
lautasmallin mukaan (yhteensä n. 300 g) TAI lautasellinen keittoa
annos salaattia 2 tl salaatinkastiketta
1 viipale leipää margariini (ei tarvitse jos on pastaa)
lasi vettä
Välipala
hedelmä/Piltti-sose
Päivällinen
kuten lounas
Iltapala
kuten aamupala
Tämän lisäksi syön vielä hedelmiä esim. aamu -ja iltapalalla sekä jälkiruuaksi. Tietenkin myös herkuttelen!! :)- Lisää näitä!! :D
T. Ap
- röyj
Lisää näitä!! :D kirjoitti:
T. Ap
Aamu: 1pss pikapuuroa, 2dl mehukeittoa, 2dl maitoa, 2dl jogurttia, karjalanpiirakka rasva, juusto, kalkkuna
Lounas: 2 perunaa, 1,5dl kastiketta/5lihapyörykkää/1 broilerin leike tai 3dl keittoa. Leipä rasva, 2dl maito ja vihanneksia.
Päiv.: "kunnon"ruoan suhteen samanlainen kuin lounas, leipä rasva, juusto, kalkkuna, 2dl vesi, 2dl maito, vihanneksia, raejuusto, jäätelö (n.1dl, esim eskimo)
Iltap.: 2dl jogurttia, sekaan 2tl pellavansiemenöljy, 2dl vesi, 2dl tuoremehu, 1/2 karjalanpiirakkaa rasva, omena.
tällä on menty n. 2vuotta. Toivottavasti saat jotain osviittaa omaan syömiseesi näistä :) - röyhh
röyj kirjoitti:
Aamu: 1pss pikapuuroa, 2dl mehukeittoa, 2dl maitoa, 2dl jogurttia, karjalanpiirakka rasva, juusto, kalkkuna
Lounas: 2 perunaa, 1,5dl kastiketta/5lihapyörykkää/1 broilerin leike tai 3dl keittoa. Leipä rasva, 2dl maito ja vihanneksia.
Päiv.: "kunnon"ruoan suhteen samanlainen kuin lounas, leipä rasva, juusto, kalkkuna, 2dl vesi, 2dl maito, vihanneksia, raejuusto, jäätelö (n.1dl, esim eskimo)
Iltap.: 2dl jogurttia, sekaan 2tl pellavansiemenöljy, 2dl vesi, 2dl tuoremehu, 1/2 karjalanpiirakkaa rasva, omena.
tällä on menty n. 2vuotta. Toivottavasti saat jotain osviittaa omaan syömiseesi näistä :)Lisäys: aamupuuro keitetään maitoon (2dl), ja päivällisellä raejuustoa 3rkl.
- :))
Mulla oli kotona käytössä tämmönen suunnitelma (tai no enhän mä oo ikinä kotona pystyny täysin suunnitelmaa noudattamaa, mutta niin...)
Aamupala (näin lomalla ollessa klo 7-8)
- 3 dl puuroa / 2 dl muroja / 4-6 rkl (muro)mysliä
1 dl mehukeittoa / 1 dl maitoa /1 tl margariinia
- 2 dl täysmehua / hedelmä / 2 dl marjoja / hedelmäsose (125g)
- 1 prk jogurttia / viiliä / rahkaa
- Teetä
Lounas (11-12)
- 1/3 lautasellista salaattia ja lämpimiä kasviksia
- 2/3 lautasellista pääruokaa (esim: 6 lihapyörykkää ja 2 dl muusia)
1 viip. leipää ja 1 tl margariinia (tämä jää poikkeuksetta aina syömättä, koska en vain ole tottunut syömään leipää lämpimillä ruuilla)
TAI
- 2-3 dl puuroa / keittoa
2 viip. leipää ja 2 tl margariinia (näistä syön joskus toisen..)
Välipala (n. klo 14)
- 1 prk jogurttia / viiliä / rahkaa hedelmä
TAI 2 viip. leipää 2 tl margariinia juustoa hedelmä
TAI 2 myslipatukkaa hedelmä
TAI karjalanpiirakka 1 tl margariinia juustoa hedelmä
TAI pasteilja hedelmä
(eli käytännössä 1 hedelmäryhmä ja 1 maitoryhmä tai maitoryhmän tilalle 2 leipäryhmää lisukkeineen, jos vaihtotaulukko on tuttu :))
Päivällinen (klo 16-17)
- kuten lounas
jälkkäri jos on tarjolla
Iltapala (klo 20-21)
- 2 viip. leipää 2 tl margariinia
- 2 viip. leikkelettä / juustoa
- 1 prk jogurttia / viiliä / rahkaa / mukillinen kaakaota
- hedelmä / 2 dl marjoja
- teetä- Weereeyy
Kuulostaa hyvältä, kiitoksia! :)
- Lisäälisäälisää
Uuupppp!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214