Eli ollaan Heinäkuun ja Elokuun taitteessa menossa Kosin saarelle kahdeksi viikoksi. Nyt kysyisinkin kokemuksia ja mitä kannattaisi tehdä. Hotelli on all inclusive joten ravintoloita ei tarvitse :) Olisi iso apu!
Vinkkejä Kosille? :)
2
150
Vastaukset
- vinks
Kerron tässä omia vinkkejä ja kokemuksia Kosista. Oltiin 2012 ja 2013 Kosilla, molemmilla kerroilla 2 viikkoa. Hotelli oli all inclusive.
Vierailkaa:
1. Agios Stefanoksen ranta. Syvenee kohtuu nopeasti.
2. Kaupungissa on Paleo kukkulalla vanhan linnoituksen rauniot.
3. Plaka metsä. Todella satumainen paikka riikinkukkoineen. - Mammamaaria
Me oltiin Kosilla pari vuotta sitten. Itse käytiin kuumillalähteillä, 3 saaren risteilyllä, Paradise beachilla ja Turkin retkellä. Risteilylle ja Turkkiin saa helposti matkan ihan menemällä satamaan ja kyselemällä laivoista :) Pyöräily on Kosilla tosi helppoa ja halpaa viihdettä ja hyvä tapa nähdä saarta enemmän, pyörätiet on tosi hyvä kuntoisia ja pyörän saa helposti vuokrattua muutamalla eurolla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1024552
- 1464479
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464472- 1462944
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292468- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401809
- 731380
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To271188