Kreikka kaatui maanantaina kahdeksaa minuuttia vaille kaksi jalkapallon MM-kisoissa.:)
Kyllä Soini tietää!:)
Soini on niin paras!
Futisfani Timo Soini tiesi oikein.
6
<50
Vastaukset
- euforiapiikki nyt
Huumori kuuluu aina tähän listaan
AIVAN OIKEIN ALOITTAJA, POLITIIKASSA VAIN TEHDYT MAALIT RATKAISEVAT KUTEN JALKAPALLOSSA
Hyvät suomalaiset sisaret ja veljet
Ensimmäinen kuukausi meni nyt siten, että oli sanonut pitkäaikaisen
paljon yli 20-vuotisen
Hesarin tilauksen irti
Mikä on ollut tulos?
Kielteistä
Hesari ei lähetä minulle enää kortteja, joissa voin halvalla tilata
ystävilleni Hesarin lahjaksi, kun itse maksan täyden hinnan pitkäaikaisena
tilaajana, nyyh
En koskaan tilannut kenellekään
Myönteistä
Luen Aamulehden ja Satakunnan kansan kokoomuslehtien lisäksi myös vilkaisten
Hesaria kirjastossa pari kertaa kävelyretkellä.
Euforiaa kieltäymyksestä ja itsetuntoa kasvaa
Saan euforiapiikin joka kerta, kun olen luopunut enkä
en ole enää tukemassa mamujen kuvalehteä jossa on urheilua ja minulle
tuntemattomien sivuraidekirjailijoiden esittelyä kulttuurina ja suomalaisten nälvimistä
jos mistäkin, pakkoruotsitusta ja pilkkaa
Kun en maksa tällaisesta suomalaispilkasta tunnen voimaa
Eurokiiman nousu
Oletteko huomanneet kesäkuulta, millaisen myllytyksen Hesari pani eurokiimaisten puolesta ja kuvasi Stubbia edestä ja takaa Stubb istuu
Stubb makaa, lukikohan kukaan tätä pashaa kesäkuussa
Sillä politiikassa vain tehdyt maalit rarkaisevat
Eikä suuret kuvat mamuista ja Stubbista Hesarin palstoilla- Hohhoijaa!
Eikö sulla, Seppo, ole oikeastikaan mitään parempaa tekemistä?
- Housut kintussa???
Hohhoijaa! kirjoitti:
Eikö sulla, Seppo, ole oikeastikaan mitään parempaa tekemistä?
No tuota eikö sulla ole oikeásti mitään parempaa tekemistä kuin innokkaana lukea Sepon kirjoituksia ja hätistellä häntä palstalta? Joka ikisen linkin jälkeen? Sinähän olet kuin Seppo!!
- olet persu!
Idiootto spämmäri. Kukahan sullekin palkan maksaa, arvatenkin veronmaksajat.
- Varo Hesaria
Hesari on erittäin paha piensijoittajielle, koska sen anarkistitoimittajat eivät itse sijoita vaan silloin kun pitäisi ostaa, ne pelottevat että kaikki tuhoutuu, ei turvasatamia ja osakkeet ovat romahtaneet eli ovat halpoja ja sitten kun ne ovat ylihintaisia, Hesarin viherpunikit kertovat että herrat tienaavat osakkeilla
ja kadehtikaa niitä, jolloin joku hullu voi ostaa
Täysin päätöntä menoa, Hesari ei sovi palkansaajille eikä piensijoittajille vaan
se on hippien ja snobikultturistien lehti, jos nämä haluavat seurata urheilua
ja lottoa
Juuri nyt hoidan salkkua, siihen menee ainakin tämä viikko selvittelyssä.
Nokian maksupäivä osingolle on tortaina
- Perussuomen pohja
19.4. 2015 vaaleissa vetoamme erityisesti eläkeläisiin
hillitsemätön maahanmuutto poikki
eläkeläisten elämä turvattava
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/perussuomalaisia-aania-paperimies-jari-lindstrom-ja-kehonrakentaja-kike-elomaa/
Elomaa huitaisee manikyroidulla kädellään Turun torin suuntaan. ”Täälläkin näkee tätä nuorta maahanmuuttajamiestä pilvin pimein. Raha tulee niille niin helposti. Eläkeläiset ovat katkeria.”
Maahanmuuttokriittisyydessä Elomaa on puolueen vankka soturi. ”On oltava tiukempi linja!”
Maahanmuuttokriittisyyden lisäksi perussuomalaisia elähdyttää vahva usko puheenjohtaja Soinin kykyyn luotsata paitsi puolueensa myös kansakunta menestykseen ja kukoistukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181130- 211026
Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras13929Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677