Tapani- poika on antanut hieman erilaisen kuvan mielisairaudestaan julkisuuteen. Minulla kävi asiakas parturissa joka oli Lapinlahden mielisairaalassa töissä kun Kansa tuotiin sinne. Kansalla on skitsofrenia eikä mikään yli- innokkuus. Se on sanottu diagnoosissakin kuulemma. Tottakai. Ja kaikki hoitajat muistavat Kansan hyvin "Hankalana ja Vaativana" potilaana.
Tapani Kansa
23
3500
Vastaukset
- mitä silmäni näkevätkään!!
Erikoinen hoitaja sulla asiakkaana..ei muista että on vaitiolovelvollinen.Salassapito tarkoittaa,että ei kerro kenellekään ulkopuoliselle potilastietoja.Menettää työnsä ja vankeuttakin saa,jos oikeuteen asti mennään.
- hämmästyin minäkin
Jopas on asiakas ! Luotettava ja vaitiolovelvollinen hoitaja, jonka ei tulisi juoruta potilaista edes kampaajalla, oli potilas sitten julkisuuden henkilö tai tavallinen tahvanainen.
- Anonyymi
hämmästyin minäkin kirjoitti:
Jopas on asiakas ! Luotettava ja vaitiolovelvollinen hoitaja, jonka ei tulisi juoruta potilaista edes kampaajalla, oli potilas sitten julkisuuden henkilö tai tavallinen tahvanainen.
Tais keksiä koko jutun
Ettei vaan ois ollut potilaana ??
- Nasu
Pötypuhetta! Ei Tapsalla mitään skitsofreniaa ollut. Mania sillä oli ja sen vuoksi se sinne hoitoon tuolloin joutui.
Jossain lehdessä luki, että toiset potilaat olivat innoissaan, kun Tapsa toi sinne sairaalaan vähän säpinää. Tapsa järjesti siellä sairaalan käytävillä mm. pyörätuoli kilpailut.
Hoitajat eivät oikein siitä tietystikkään pitäneet.
Tuli jotenkin mieleen Jack Nicholsson siinä "Yksi lensi yli käenpesän"- elokuvassa.- Anonyymi
Tilasi pitsoja myös osastopotilaille.
- woman
Tapsa on komea mies ja karismaattinen. Hurmuri ainesta.
http://www.bonniermusic.fi/Lomakkeet/promokuvat/tapsa/TAPANI KANSA LAAJAKULMA.jpg
http://www.bonniermusic.fi/Lomakkeet/promokuvat/tapsa/TK hattukuisti.jpg - Lawyer
Teksti, jonka juuri äsken annoit ilmi, rikkoo montaa kohtaa Suomen rikoslaissa. Myös henkilö, jolta kuulit mainitsemasi tiedot on rikkonut lakia. Juridiselta kannalta sillä, onko mainitsemasi tiedot oikeita vai vääriä, ei ole mitää väliä.
- ryysytar
Mielestäni Kansa teki rohkean teon kun julkisesti kertoi sen, mitä moni hänen uraansa seurannut oli jo aavistanutkin.
On sääli todella, että hyvä ja todella taitava artisti sairstuu.
Olen vuosia kulkenut Tapsan keikoilla ja nyt viime aikoina surullisena seuranut tilannetta.
Ei ääni ja osaaminen minneen ole kadonnut ainoastaan esiintymisien välillä suoritetut spiikit ovat muttuneet.
Siitäkin huolimatta menen kuuntelemaan ja nauttimaan hyvästä äänestä kun Tapsan Rautavaara konsertti tulee näille nurkille.- yks vaan
Miten niin välispiikit ovat muuttuneet ? Olin kahdella Tapsan keikalla viimekesänä ,enkä mä huomannut niissä mitään eroa aikaisempiin kesiin.
(Tai siis olihan niissä eroa, sillä ei Tapsa juttele juuri koskaan samoja juttuja kahteen kertaan)
Tapsan välispiikit oli noilla molemmilla keikoilla niin mainioita ,että yleisö nauroi ihan kippurassa.
Tapsalal on aina sellaista kivaa pilkettä silmäkulmassa.
Lauluäänihän sillä on ihan mieletön ja se karisma !
Rautavaara-konserttiin olen menossa minäkin. - ryysytar
yks vaan kirjoitti:
Miten niin välispiikit ovat muuttuneet ? Olin kahdella Tapsan keikalla viimekesänä ,enkä mä huomannut niissä mitään eroa aikaisempiin kesiin.
(Tai siis olihan niissä eroa, sillä ei Tapsa juttele juuri koskaan samoja juttuja kahteen kertaan)
Tapsan välispiikit oli noilla molemmilla keikoilla niin mainioita ,että yleisö nauroi ihan kippurassa.
Rautavaara-konserttiin olen menossa minäkin.Enpä tiedä hauskuudesta ??
Tangokiertueesta saakka Tapsan spiikit ei aina kohdallaan, milloin muistelee toisten artistien ryyppyreissuja, milloin haukkuu yleisöä tai orkesteriaan.
MUTTA niinkuin sanoin ääni on loistava ja siksi antaa paljon soljua ohi korvien... - Anonyymi
yks vaan kirjoitti:
Rautavaara-konserttiin olen menossa minäkin.Dilaila Tapsan esittämän saa mulla kylmät väreet kulkemaan selkäpiissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dilaila Tapsan esittämän saa mulla kylmät väreet kulkemaan selkäpiissä.
Linkki tässä. https://www.youtube.com/watch?v=F4Ptyg3d5HY
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dilaila Tapsan esittämän saa mulla kylmät väreet kulkemaan selkäpiissä.
Voi Tapsa,Tapsa ,kaikki me vanhenemme,mut mun nuoruuteen ,ja fanittamiseen kuului komea Tapsa,mikä ääni,mitkä liikkeet,mitkä ilmeet ,kyl nuoren tytön sydän jyskytti,mistä rakkaus alkoi se on salaisuus,Ja Akselin ja Elinan häävalssi,mun häävalssi ,tuli muuten mangenofonilta Tapsan laulamana,poika potki masussa ,masu valtava.,niin me mieheni kanssa tanssittiin hääjuhlissa 33 vuotta sitten,herkkä tunnelma.Kauan katsoin sinulle syvälle silmiin,vieraillakin kyyneleitä,ja noita silmiä katson niin kauan kunnes vaivumme unholaan.Voi ku niitä hyviä lauluja on Tapsalla on lukemattomia.Jokaisella saa olla oma suosikkilaulaja minulla se on Tapsa.
- Anonyymi
Kuultua …taudista kommentoijalle:
Oletko saanut parturi koulun aikana opettajalta neuvoja: ettei juoruja levitetä parturissa ja kampaajalla.
Ainakin itse kun kävin koulua parturi kampaajaksi Matinkylän ammattikoulussa -80 luvulla sanoi kampaaja opettajani Inkeri Kallio , että kampaamo ei saa olla juorupaikka!
Ja törkeyden huippu vielä asiakkaaltasi kun on kertonut myös sairaalaan/ työpaikkansa sisäisiä asioita.
Onneksi tuo juoru ei pitänyt paikkaansa, mutta juorun kertojat te kaksi hölmöä saisitte hävetä ja ottaa opikseen mitä tyhmyyksissänne lauotte suustanne!
Elämä opettaa,. Ehkä teille tulee vastaan samaa kun mitä teette toisille …silloin oppii kunnioittamaan muita … ja ei ne asiakkaatkaan enää tule tuollaisen hiustenkäsittelijän oppiin joka puhuu puuta heinää…- Anonyymi
Ei muuta kun ilmoitus eteenpäin. Hoitohenkilöstöllä on VAITIOLOVELVOLLISUUS. Ei saa missään kertoa potilaiden tietoja. Jo on taulapää taukki tuo tollo joka täällä ilmaisi rikkoneensa lakia!!!! Lainrikkoja vastuuseen!
- Anonyymi
Tosi järkyttävää, että hoitohenkilöstöön kuuluva rikkoo lakia.
- Anonyymi
Pienillä paikkakunnilla juoruavat ihmisten sairauksista.
- Anonyymi
Juuri näin. Työkaverin sokeriserkun kaima kertoo samaa.
- Anonyymi
Ettet vain olisi ollut samaan aikaan tuolla Lapinlahdessa hoidettavana?
- Anonyymi
Aloittajalle 19:43
- Anonyymi
Olipa sairaus mikä tahansa,niin potkut ko henkilölle,joka levittelee potilaitten tietoa,se o lailla kielletty
- Anonyymi
Herra paratkoon, mikä aloitus. Minulle tuli hiki ihan oikeasti. Onko täällä täysin oma kontrolli kateissa olevia tyyppejä, jotka tänne kirjoittelee? Kaikkea EI VOI laittaa lapsellisuudenkaan piikkiin 🙈🙈
- Anonyymi
Oho,oli sairaus tai diagnoosi mikä tahansa,outoja hoitajia Lapinlahdessa,jos levittelevät potilaitten tietoja,he ovat vaitiolovelvollisia,eli rikollinenko istunut sinne kampaajan tuoliin.Tapsa oli hurmaava ja Suomen paras mieslaulaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765