Rimjob eli peppureiän nuoleminen?

Ei trolleille kiitos

Kuinkas moni miehistä on saanut naiseltaan rimjobin? Huolimatta ennakkoasenteista, niin tuo on ehkä mahtavinta, mitä nainen miehelleen voi antaa. Se tunne kun kieli pyörii hellästi peppureiän ympärillä, kunnel lopulta terävä kärki hitaasti työntyy pepun sisään on mitä mahtavin. Harmi vain, että kaikki naiset ei tätä ymmärrä tai suostu tekemään. Itse olen tavannut kaksi naista, jotka sen ovat minulle tehneet. Ihanaa, mahtavaa!

Mitä naiset itse tykkäätte, jos miehet nuolee peppuanne? Ilmeisesti peppu ei naisilla ole yhtä herkkä kuin miehillä, mutta kuitenkin erogeeninen alue?

11

14144

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei valittamista

Meillä aina toisinaan harrastetaan rimjobia puolin ja toisin. Tyttöystävää kiihottaa erityisesti peppuleikit itse antavana ja minä ottavana osapuolena. Kelpaahan se :)

• kokeilkaa muutkin

Meillä kans harrastettu aina välillä ja varsinkin mieheni rakastaa sitä. Sanoo että se on parempaa kuin suihinotto.

• Estot pois

Naisystävä kerran sai päähänsä sitä tehdä, aivan oma-aloitteisesti (innoituksena taisi toimia se, että olin hänelle sitä tehnyt aiemmin), ja oli niin mahtavaa, että otettiin vakituiseksi osaksi repertuaaria.

Eli nainenkin voi kiksejä rimjobin antamisesta saada, uskokaa tai älkää.

• Tykkääjä

Näin naisena voisin myös vastailla..
      Kun mies nuolee peppuani, se on taivaallista. :) Ja pidän itse myös nautinnon tuottamisesta nuolemalla. Mikäs sen kiihottavampaa kun kuulla kuinka mies tykkää siitä mitä teet..

• Mies79sexlove

Aivan uskomaton orgasmi ja spermasyöksy pelkästään rimjobista. Kukapa olisi uskonut.

• gdjkreodnöaoeihg

Nuolen aina välillä mieheni peppureikää samalla kun hän runkkaa kaluaan. Se on kivan tuhmaa touhua. Varsinkin kun mies nauttii siitä suunnattomasti niin sitä on ihanaa kuunnella. Kolmekymppisiä ollaan.

• Kaikenkokenutt

Olen joitakin kertoja nauttinut siitä, että istun tytön kasvoilla takaperin ja kumarrun nuolemaan hänen pilluaan samalla kun hän nuolee peräaukkoani. Kyllä se on esileikeistä parhaimmasta päästä. AAHHH!!!

• Näin naisena pakko tulla kommentoimaan.. kielileikit pepussa on mahtavuutta. Kumminkin päin, nautin ehkä enemmän jopa sen antamisesta kuin saamisesta.

• Anonyymi

Perinteinen ruskea trumpetti, kuten täällä kuvataan 😂😂😂

https://nussimua.com/rim-job-asennot/

• Anonyymi

Onhan mielettömän upean tuntuista ja kiihottavaa. Kiihottaa vielä enemmän, jos nainen nauttii antaa rimjobia.

Harvinaista naisen puolelta. Moni nainen antaa kyllä nuolla omaa peräaukkoaan.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2479
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      965
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      52
      806
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      46
      741
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      50
      734
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      654
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      616
    8. 50
      595
    9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      594
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      576
    Aihe