onks ketää 21.3 syntyneitä??? mä oon syntyny itte 21.3.1992... vastatkaa kaikki!!!
21.03 syntyneitä???
9
600
Vastaukset
- oinasnainen/kiltti
en ole itsepäinen enkä seikkailunhaluinen
olen kiltti auttavainen kuten tytär sanoi lammas jolla on sarvipäässä, tuleepa joskus tönästyä sarvella- Jonna
kiitos palautteestasi!!!
- jihaa
Jonna kirjoitti:
kiitos palautteestasi!!!
mä olen myös syntynyt tänä kyseisenä päivänä, tosin mä olen tämän edellisen vastakohta luonteeltani=) äkkipikainen ja rajusti rakastava tai niin kuin äiti on aina sanonut, meidän oinas oikkupussi=)
- Jonna
jihaa kirjoitti:
mä olen myös syntynyt tänä kyseisenä päivänä, tosin mä olen tämän edellisen vastakohta luonteeltani=) äkkipikainen ja rajusti rakastava tai niin kuin äiti on aina sanonut, meidän oinas oikkupussi=)
kiitos todella paljon palautteestasi...!! missäs sä asut? sori utelu!!
- ahah
Jonna kirjoitti:
kiitos todella paljon palautteestasi...!! missäs sä asut? sori utelu!!
Joku on kehdannu rekisteröidä jihaan=( Mä asun tampereella, omistan lupsakan koiran ja äkkipikaisen kalamiehen=) syntynyt olen vuonna 83 eli olen myös sika=)
- Jonna
ahah kirjoitti:
Joku on kehdannu rekisteröidä jihaan=( Mä asun tampereella, omistan lupsakan koiran ja äkkipikaisen kalamiehen=) syntynyt olen vuonna 83 eli olen myös sika=)
kiitos todella paljon palautteestasi!!!
- Oikku naisenalku
jihaa kirjoitti:
Joo, tulinen ja kiivas, kuuma luonne. Kaikki heti ja äkkiä, pätee kaikkeen. Heikompien puolella ja puolustaa lähimmäisiään. Erittäin seksuaalinen luonne. Olen kaikkea tätä.
Ja syntynyt 21.3.
- blackelf
ole siis syntynyt kyseisenä päivänä ja vuosimallia -86. Olen kyllä aivan oinasmainen luonteeltani. Helposti hermostuva ja seikkailunhaluinen yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760