Onko sokerittomia mehu-tiivisteitä jossain kaupassa myynnissä? Itse en viitsi sitä valmistaa.
Olen huomannut että myynnissä olevissa on paljon sokeria.
Vahinko sillä kuuma (sokton) mehu on aivan fantastaninen juoma.
Sokeriton Mehu
6
2467
Vastaukset
- tä?
Esim. kaikki Fun Light-tiivisteet on sokerittomia. Löytyy kaikista kaupoista.
- hthtyy
Ekströmsiltä löytyy, samoin rainbowilta.
- vjjkk
Täältä löytyy myös sokeroimattomia mehuja www.marja-aitta.fi
- Hellettäpiisaa
Mehukatti.
- Kotimaisia mehuja
On
Kaskein_Marja
http://www.kaskeinmarja.fi/vahittaiskauppa
Olen juonut sokerittomia mehuja pitkään, makeutetut mehut maistuvat jo oudoilta. Kaskein Marjan mehuissa maistuu oikeat marjat.
Ja olen joskus ostanut kesällä mehuja paikallisilta marjatiloilta.
Se olisi se kanava josta haluaisin ostaa enemmän (mutta en ole vielä löytänyt tästä kaupungista). Suoraan tilalliselta.
Tahdon kotimaista ja mielellään paikallista. - Light20
Sokerittomia Fun Light juomia on myytävinä appelsiiini vadelma mansikka ja jne makuisina. Ja itse tykkään niistä juomista kannattAa kokeilla, niitä löytyy pieninä ja isoina pulloina isoista kaupoista. Olen itse niihin tyytyväinen kun laimentaa pikkuisen niin hyvää tulee. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038