Pitkä ja tumma, muutaman vuoden alle kolmekymppinen? Mistä löydän ja onko mahiksia? Havaintoja Seurikselta ja Jellarista... Ihana.
Tunteeko kukaan Peteä?
6
1624
Vastaukset
- Pete
Kyllä mä itseni tunnen mutta sinua en vielä :)
- Ihastunut
Oletko varma, että tunnet itsesi? Ja haluaisitko tuntea minut? ;)
- Pete
Ihastunut kirjoitti:
Oletko varma, että tunnet itsesi? Ja haluaisitko tuntea minut? ;)
Joo kyllä mä itseni tunnen ja uusiin ihmisiin on aina kiva tutustua :)
- Sivusta seuraaja
Minä taidan tuon tyypin tietää, ajelee sinisellä farkkuvolvolla.. Mutta millainenhan tyttö häntä kaipailee.. ??
Seuraavan kerran kun näät tavoittelemasi ihmisen, mee ihmeessä juttelemaan, tätä kautta on aikasta hankala tavoittaa oikeeta henkilöä.. Ja sama pätee niihin, jotka jo tuntee. Muista siis myös vanhaa ystävääsi tai sitä tyttöä/poikaa, jota olet salaa ihaillut.. Hän saattaa odottaa viestiäsi..
Mitään ei saa, jos ei ota riskejä..
Rakastakaa ihmiset toisianne! :)- Ihastunut
Rakastaisin, jos ois joku jota rakastaa.. Ja ois tietty kiva, jos se joku rakastais minuakin...
- Jorzi
Ei saatna sil on pien pili. ei kannata nähdä vaivaa ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015