Huvilakadulta Porvoon kukkatalon lähellä kadonnut pitkäkarvainen harmaa kissa 1.7.2014. Mikäli joku löytää, voisiko viedä kissataloon tolkkisiin. Löytöpalkkio. Kissa erittäin arka. Täysikasvuinen.
Kadonnut kissa.
27
220
Vastaukset
Hanki uusi. Tai mitä yleensä kissalla on virkaa muuta kuin kuseksii että asunto haisee. Minä ainakin tapan jos tulee minun pihaan kuseksimaan
- pyörällä
Laitapa autoilija vielä osoitteesi missä tapat niitä kissoja.
- autot ovat kusiruukk
Sitten kun olen tappanut kissan, menen autolla Jumboon ostamaan uuden telkkarin, kengät, kahvinkeittimen ja halpaa sikanauta jauhelihaa. Koska olen niin pop, että ei Porvoon läävät kelpaa mulle.
- On sulla elämä
autot ovat kusiruukk kirjoitti:
Sitten kun olen tappanut kissan, menen autolla Jumboon ostamaan uuden telkkarin, kengät, kahvinkeittimen ja halpaa sikanauta jauhelihaa. Koska olen niin pop, että ei Porvoon läävät kelpaa mulle.
Kerro kova poika osoittees. Ai niin mut sun ip osoite näkyy. Ylläpitäjä voi sen ylös laittaa, niin päästään laittomista uhkauksista asiaan.
- autot on hiekkalaati
On sulla elämä kirjoitti:
Kerro kova poika osoittees. Ai niin mut sun ip osoite näkyy. Ylläpitäjä voi sen ylös laittaa, niin päästään laittomista uhkauksista asiaan.
Jaa, jos minua tarkoitit, niin minähän tässä vähän Autoilijan kustannuksella pilailin.
IP osoitteen voi todellakin ilmoittaa. Sehän on vaan dynaaminen Ip, että yhtä paskan kanssa on kuule se homma. - se vihaa kaikkia
pyörällä kirjoitti:
koivikkotie ,enerstam, AN
- sri.odt
autot on hiekkalaati kirjoitti:
Jaa, jos minua tarkoitit, niin minähän tässä vähän Autoilijan kustannuksella pilailin.
IP osoitteen voi todellakin ilmoittaa. Sehän on vaan dynaaminen Ip, että yhtä paskan kanssa on kuule se homma.autoilija=Sanamies,
sen kotisivuilta löytyy osoite - Kiitos.
sri.odt kirjoitti:
autoilija=Sanamies,
sen kotisivuilta löytyy osoiteOlen aina tykännyt saksan peli tyylistä kentällä. Eiköhän se Saksa voita taas.
- tack så mycket
sri.odt kirjoitti:
autoilija=Sanamies,
sen kotisivuilta löytyy osoitegooglaamalla
sri.odt
löytyi - ÄLÄ TAPA sanooRaamat
Tai mitä yleensä kissalla on virkaa--kyselee autoilija.
Monelle liikuntarajoitteiselle se on paras kaveri ja seuralainen.
Monelle lapselle myös.
Jotkut rotukissat maksavat tuhansia euroja ja
jos ne ovat siitoskissoja,
sä joudut maksamaan kymmeniä tuhansia euroja korvauksia kun
sellaisen tapat, höhlä autoilija. - laiton enerstam
ÄLÄ TAPA sanooRaamat kirjoitti:
Monelle lapselle myös.
sellaisen tapat, höhlä autoilija.autoilija2.7.2014 13:55
Hanki uusi. Tai mitä yleensä kissalla on virkaa muuta kuin kuseksii että asunto haisee. Minä ainakin tapan jos tulee minun pihaan kuseksimaan------
kenenkään kissaa/koiraa ei saa tappaa vaikka se pihaan tulisikin kuseksimaan.
joudut vastaamaan teoistasi oikeudessa jos niin teet. - Felix Onnellinen
Ne pitää rotat ja hiiret kurissa.
Euroopassa riehunut rutto olisi tuhonnut koko
ihmispopulaation jos ei olis ollut kissoja silloin.
kun ajattelee tuollaisia 'autoilijoita' niin miettii kyllä,
olisiko ollut suurikaan vahinko sittenkään..... pyörällä kirjoitti:
Mitä tulee minun pihaan??? Pidä kattisi kiinni näin sanoo myös kaupungin järjestyssääntö. Ei kissat saa mennä oman pihan ulkopuolelle
ÄLÄ TAPA sanooRaamat kirjoitti:
Monelle lapselle myös.
sellaisen tapat, höhlä autoilija.Kyllä minä koiran ymmärrän ja pidän koirista, mutta mitä kissoista sitä en ymmärrä enkä myö rotista ja hiiristä ja käärmeistä ym.
Felix Onnellinen kirjoitti:
Ne pitää rotat ja hiiret kurissa.
Euroopassa riehunut rutto olisi tuhonnut koko
ihmispopulaation jos ei olis ollut kissoja silloin.
kun ajattelee tuollaisia 'autoilijoita' niin miettii kyllä,
olisiko ollut suurikaan vahinko sittenkään.....Kyllä rotat saa juosta rauhassa siellä missä on puhki ruokittu rotukissa ei ne mitään hiiriä aja takaa on jopa nähty yhtäaikaa samassa pihassakin olevan eikä kissa reakoi kuinkaan
- onko a hönö
autoilija kirjoitti:
Kyllä minä koiran ymmärrän ja pidän koirista, mutta mitä kissoista sitä en ymmärrä enkä myö rotista ja hiiristä ja käärmeistä ym.
Et kyllä ymmärrä paljon muustakaan...palstapelle
- Voi Voi
autoilija kirjoitti:
Kyllä minä koiran ymmärrän ja pidän koirista, mutta mitä kissoista sitä en ymmärrä enkä myö rotista ja hiiristä ja käärmeistä ym.
Sille koiralles huudat , kun olet eukkos tossun alla. Akkas käskyttää ja täällä yrität niin mitä? Eroa muijastas kun on niin vaikeeta . Hyvää kesälomaa H!
- Äly missä
autoilija kirjoitti:
Kyllä rotat saa juosta rauhassa siellä missä on puhki ruokittu rotukissa ei ne mitään hiiriä aja takaa on jopa nähty yhtäaikaa samassa pihassakin olevan eikä kissa reakoi kuinkaan
Kyllä ne tappaa käärmeetkin , jos tilanne vaatii. Perehdy vähän paremmin kissan luonteenseen kuin siinhen "mie ite " ajatteluun.
- Turpa kiinni
autoilija kirjoitti:
Et kyllä ymmärrä mistään mitään .kun omasta navasta.. Vieläkö uhoat tappavas kissoja? Yks sun kaltanen tapaus on valvovan silmän alla ja jos kissalle tapahtuu jotain niin kyseinen tapaus lähtee lain mukaan vastaamaan teoistaan vaikka pitäisi maistaa omaa lääkettä. .ja sitä en viitsi edes mainita mitä hän tekee. No sen verran että vihaa kissoja ja kohtelee omaa koiraansa ala-arvoisesti..Eli ei minkäänlaisia eläimiä tollasille ihmisiille.
- Osoite on?
Tapatko mutkin , jos tulen sun pihalle asioimaan? Vähän sama asia. Jos laittaisit osottees tänne niin kaikki "elukat" tietää vältellä pihaasi ettei tule tapetuksi!!!Missä päin uusimaata herra 53 vee vaikuttaa?
- ...
Osoite on? kirjoitti:
Tapatko mutkin , jos tulen sun pihalle asioimaan? Vähän sama asia. Jos laittaisit osottees tänne niin kaikki "elukat" tietää vältellä pihaasi ettei tule tapetuksi!!!Missä päin uusimaata herra 53 vee vaikuttaa?
!Missä päin uusimaata herra 53 vee vaikuttaa?'''''''''''
Borgå,Enerstam
i Björkdungevägen - grannen berättade
autoilija kirjoitti:
Mitä tulee minun pihaan??? Pidä kattisi kiinni näin sanoo myös kaupungin järjestyssääntö. Ei kissat saa mennä oman pihan ulkopuolelle
autoilija3.7.2014 14:54
näin sanoo myös kaupungin järjestyssääntö.
....................
olet pikkasen lukenut joskus ___jotain__sääntöjä?
Taloyhtiösi asukkaat kertovat
että poltat paperiroskia nuotiossa takapihallasi.
kaupungissa sellainen on kielletty.
__kaupungin järjestyssääntö.___
Paperia varten on paperinkeräysastiat.
Jätteitä varten jäteastiat.
Jos pihallasi näkyy rottia,
olet heitellyt pihaasi ruuanjätteitä jotka houkuttelee ne sinne.
Avotulen käsittelysi on varomatonta,a
hiiltyneet paperipalat lentelevät ympäristöön ja
voivat sytyttää maastopalon silloin kun on kuivaa ruohoa ja
muuta syttyvää lähellä.
Meinaat polttaa Porvoon?
Naapureitten pyykit nokeentuvat avotulisesi takia myös.
Ympäristörikollista touhua kaikki tyynni. - hyh hyh
autoilija kirjoitti:
Ihan siinä missä sinäkin vai onko omaa liikkumstasi rajoitettu ? Vastaa ? Pysy itse pihallallasi äläkä vahingossakssaan astu pihaltasi pois ,voi tulla köntsät housuun.Siellähän sit aiheutat hajuhaittoja ihan omasta takaa....
- Auto parka
autoilija kirjoitti:
Koiraa ymmärrät kun se ottaa käskyjä vastaa just sun kaltasilta . Kissa on viisas , koira on viisas ,mutta se isäntä on tyhmä. niin se vaan on. Toivottavasti sulla ei ole mitään kårpästä suurempaa lemmikkinä! miten auto voi?
- höpö höpö
... kirjoitti:
!Missä päin uusimaata herra 53 vee vaikuttaa?'''''''''''
Borgå,Enerstam
i Björkdungevägennyt kyllä höpiset omias autoilija jenkkityyliin nice try!
- tosiautomiesolen
Pidä kattisi kiinni!!!
Omistaja voi joutua korvausvelvolliseksi esimerkiksi silloin, jos kissa tappaa rauhoitetun linnun. Tällöin on tosin todistettava, että kyseisen henkilön kissa todella on linnun kuoleman takana.
http://www.hs.fi/paivanlehti/20072014/kotimaa/Kytketty kissa ei rötöstele/a1405747030664
- 9 hengeä
Ses i Björkdungevägen då .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785