Hei!
Olen lukenut paljon näitä keskusteluja, ja yleinen mielipide tuntuu olevan että antibiotit ovat yhtä tyhjän kanssa. Eli siis Onko ketään kenelle antibioteista olis ollu apua?
Itsellä on menossa Apocyclin-kuuri (en muista miten se kirjotetaan), olen syönyt sitä 1kk ja vielä 2kk jäljellä. Minulla on omasta mielestä suhkot lievä akne, mutta ihan riittävän paha :) Jonkin verran mustapäitä ja ei rasvottuva iho(ihme). Kaverit ainakin sanoo että iho olis jonkinverran parantunu, mutta itse en kyllä hirveesti huomaa eroa. Minulla on yleensä finnejä vain poskilla n.3x2cm alueella ja jotain pientä sillon tällöin jossain muualla. Ihotautilääkäri sanoi, että jos ei antibiotit auta, niin saan Roan.. Onks muuten totta että akne paranee iän myötä? Olen nyt 16-vuotias ja aknea on ollu kohta vuoden ajan.
Onko mitään toivoa?
PetolinnunPeppeNaama
2
481
Vastaukset
- tavi
oire paranee iän myötä.pitkäaikaisissa tutkimuksissa on havaitti että yli satavuotiaat harvoin sairastavat moista tautia.
ja muutenkin,ei akne ole maailmanloppu,se vain tuntuu siltä.tsemppiä,lekuri auttaa minkä auttaa.mutta yks kova totuus on;se mikä ei tapa vahvistaa.)=- mottinaama
Itelläni apocykliinistä oli apua ainoastaan sen syömisen ajan ja silloinkin vain lievää apua.
Söin sitä noin 2.5 vuotta putkeen ja samalla käytin ulkoista voidetta iholle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770