lieto vai paimio

keravalta .

kertokaas paimiolaiset mitä parempaa on paimiossa kuin liedossa.ehkä paimioon muuttava.

24

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonne aarom

      älä muuta ainakaan paimioon, just pääsin itse pois.. oikein sisäsiittola

    • pulla-sorsa

      Lietoon. Täällä voidaan veronmaksajien piikkiin ostaa vaikka hiihtoputki. Kukaan täysipäinen ei verorahojaan kanna tähän kylään jos ei ole ihan pakko.

    • 40vpaimiossa

      kyllä miettisin ennen tota lietoa . siellä sentään jotain elämää ja tarjontaa kaupungissa.

      • Föli..

        Lieto . Sieltä toimivat liikenneyhteydetkin.


      • onkin se
        Föli.. kirjoitti:

        Lieto . Sieltä toimivat liikenneyhteydetkin.

        turun naapuri


    • lietolainen

      lieto varsinkin lapsiperheille paras ja kaikki palvelut 2km sisällä

      • jopas jotakin

        Onpas sinun lietosi pieni.


      • molemmat on
        jopas jotakin kirjoitti:

        Onpas sinun lietosi pieni.

        onhan se pieni kunta lieto vaikka paimio kaupunkina myös


    • 10vpaimiossa

      Paimio on mukava pikkukaupunki :)

    • dlkopjk

      Eikös ne jyränneet sen pakolaiskeskuksen maan tasalle, joten ehdottomasti Paimio.

      • masawaan

        Liedossa pakolaiskeskusta ei ole koskaan ollutkaan. Eikä sinne ole tulossa maisemaa pilaavia tuulivoimaloitakaan. Hölmölään (lue: Paimioon) saadaan niitäkin.


      • Ehkä joskus
        masawaan kirjoitti:

        Liedossa pakolaiskeskusta ei ole koskaan ollutkaan. Eikä sinne ole tulossa maisemaa pilaavia tuulivoimaloitakaan. Hölmölään (lue: Paimioon) saadaan niitäkin.

        Lieto ja Paimio on kutakuinkin saman kokoisia mutta Lieto on paljon vireämpi . Liikkeitä on paljon enemmän joten tarjontaakin on enempi.myös julkiset toimii hienosti vaikka Turkuun .paimio on jäänyt vähän kehityksestä jälkeen. Liedossa vaan enempi noita maahanmuuttajia.muuten valitsisin Liedon.


    • moni totta

      voi ollakin

      • tehdä yks töö

        Paimio ilman muuta,jos olet vielä työtön ja tyhjäntoimittaja.Täällä asut syöt ja olet jouten,ja kaikki kaupunki kustantaa.


    • ihan lähellä

      turku kyllä

    • lieto ja paimio

      yhdistykööt keskenään

      • vuonna 2015

        Tarvasjoki liedon sijasta paimioon


      • kaarinaa nykyään
        vuonna 2015 kirjoitti:

        Tarvasjoki liedon sijasta paimioon

        piikkiö on


    • Pullonpystyssäpitäjä

      Ei Turku, mielummin Kaarina tai sitten Lieto, Sauvolaiset ja Paimiolaistehan eivä sovi millään yhteen, senhän kertoo jo rankka historiakin.

      • Ahmer

        Misa olla Lietoo


    • lundossa

      lieto on

      • pemarissa

        paimio on


      • peimari
        pemarissa kirjoitti:

        paimio on

        paimioon ei kannata muuttaa jos et tykkää maaseutumaisesta ympäristöstä etkä pienistä ympyröistä jossa kaikki tuntee tai tietää toisensa.mutta täällä kyllä tulee toimeen jos hoitaa asioitaan vaikka salossa tai turussa.tervetuloa.


    • ihan samat jutut

      liedossa on kyllä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe