Miten saan sähköpostin käyttöön

mikkihiiri

Yritän muodostaa koneelle uutta mikkisofta tiliä. Kone vaatii toista sähköpostiosoitetta johon voi lähettää jonkin koodin.

Nyt kone ei kuitenkaan avaa siinä olevaa sähköpostiohjelmaa, jotta voisin noutaa tuon vaaditun koodin.

Kyllä on paska järjestelmä, kun pakottaa hankkimaan ensin mikki tilin, että konetta voi käyttää.

Kun tarvitsen koneessa ainoastaan sähköpostia ja selainta. älypuhelimia ei ole.

9

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakoiluahan toi on

      Kyllä! tää on sairasta!
      Jos ei ole sähköpostia, ei sitä pysty myös luomaan!!!

    • mikkihiiri

      Lisää hieman.
      Ennen edellistä tilannetta

      Sain jotenkin koneen toimiaan paikallisella tilillä. jonka kone muutti mikkitiliksi ja näytti joitakin tietoja mitä on viety nettiin.Oli jokin mikin account näkymä. Käyttäjähallinnassa kylläkin on edelleen näkyy paikallinen tili.

      Sähköposti on edelleen pois käytöstä. Ajattelin, että voisin katsella tällä edellisen koneen outlook posteja. Taitaa olla pelkkä toive.

      Onko nyt pakko ottaa käyttöön jokin ilmainen sähköpostiohjelma jotta postit saa kulkemaan

      Mä en vaan voi mitenkään ymmärtää tätä pakko-ohjausta jota tässä suoritetaan, että jokin jenkki päättää mitä minun on tehtävä.

      Oli pakko luopua vanhasta XP koneesta(yli10 vuotta vanha) kun alkoi ilmenemään väsymisen merkkejä

    • Sitä tiliä ei ole pakko luoda ja konetta voi käyttää ilman sitä.

      • mikkihiiri

        Niin voi koska tätäkin kirjoitan tällä koneella.

        MUTTA, miten saan tuon sähköpostiohjelman toimimaan? tai yleensä avautumaan.
        Jos likkaan spostin kuvaketta niin se meneen mikkisoftan tilin luontiin.

        Ja sitten voin asettaa sinne esimerkiksi [email protected] sähköpostiosoitteen toimimaan.

        Ennen outlookiin se onnistui ihan helposti.


      • Puppelmail
        mikkihiiri kirjoitti:

        Niin voi koska tätäkin kirjoitan tällä koneella.

        MUTTA, miten saan tuon sähköpostiohjelman toimimaan? tai yleensä avautumaan.
        Jos likkaan spostin kuvaketta niin se meneen mikkisoftan tilin luontiin.

        Ja sitten voin asettaa sinne esimerkiksi [email protected] sähköpostiosoitteen toimimaan.

        Ennen outlookiin se onnistui ihan helposti.

        Laitat samoin kuin outlookkiin tilin luonnissa vaikka sen gei meilin.


      • mikkihiiri
        mikkihiiri kirjoitti:

        Niin voi koska tätäkin kirjoitan tällä koneella.

        MUTTA, miten saan tuon sähköpostiohjelman toimimaan? tai yleensä avautumaan.
        Jos likkaan spostin kuvaketta niin se meneen mikkisoftan tilin luontiin.

        Ja sitten voin asettaa sinne esimerkiksi [email protected] sähköpostiosoitteen toimimaan.

        Ennen outlookiin se onnistui ihan helposti.

        Lopputulema:

        Sain jossain vaiheessa tuon Windows 8 mukana tulevan sähköpostiohjelman toimimaan. Mutta se on järkyttävä, jopa Mikkisoftan tekemäksi. Ei sitä voi käyttää normaaliin sähköpostiviestien käsittelyyn. Perusajatus siinä on, että se on ulkoasultaan samalainen kuin Facebook ja sen käytön sorvaamiseen ei ole mitään työkaluja. Otin tämän pois käytöstä. ei olisi kannattanut moisen takia rähjätä.

        Nyt on jo täällä mainittu ilmaisohjelma käytössä ja ainakin vielä on toiminut ihan hyvin.

        Hyvää kesää kaikille


      • mikkihiiri kirjoitti:

        Lopputulema:

        Sain jossain vaiheessa tuon Windows 8 mukana tulevan sähköpostiohjelman toimimaan. Mutta se on järkyttävä, jopa Mikkisoftan tekemäksi. Ei sitä voi käyttää normaaliin sähköpostiviestien käsittelyyn. Perusajatus siinä on, että se on ulkoasultaan samalainen kuin Facebook ja sen käytön sorvaamiseen ei ole mitään työkaluja. Otin tämän pois käytöstä. ei olisi kannattanut moisen takia rähjätä.

        Nyt on jo täällä mainittu ilmaisohjelma käytössä ja ainakin vielä on toiminut ihan hyvin.

        Hyvää kesää kaikille

        Kannattaa jatkossa käyttää selainposteja. Ne on usien parempia ja helppokäyttöisempiä.


    • TXT SMS

      Eikös siinä saa valita koodin myös tekstiviestillä?

    • Lelu mikä lelu

      Kannattaa ensin tutkia, mihin on kätensä laittamassa: Modern-puolen sähköpostisovellus on käytännössä pelkistetty selainposti, jossa näkyy vain rajallinen määrä viestejä. Se vain ei toimi selainliittymässä. Onhan se toki tyhjää parempi, mutta ei sitä voi verrata esim. Thunderbirdiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      570
      3780
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3278
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2699
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2094
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2051
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1857
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1825
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1740
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1709
    Aihe