Haulla tsekkasin, montako eri viestiä olen tänne foorumille kirjoittanut. Olen aika ylpeä itsestäni. Olen viime aikojen ahkerimpia trollaajia tällä palstalla. Kirjoituksiani löytyy kaikilta vuorokauden ajoilta; no minkäs teet kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin notkua täällä.
Yhteensä 442 osumaa
5
61
Vastaukset
- Olisitkin noin
fiksu.....ja koittaisit ryhdistäytyä ja hankkia tosiaaan itsellesi elämän. No, eihän tämä ole oikea aloitus. Höh.
Nickin varastaminen on imartelua, jonka arvoa lisää se into kuinka jaksat seurata :)
- Älyllistä pohdintaa
Onkos Jörkka sun henkinen provo-isä? Sillä oli kanssa ennen vanhaan tupakki suupielessä kun pääsi telkkariin.
- skoda=vitsi
Jörkka on suuri kulttuurimies ja intellektuelli. Ei koskisi Skodaan, vaikka pakotettaisi. Ajaa länsimaalaisilla premium-laatuautoilla.
- Kyssäri
skoda=vitsi kirjoitti:
Jörkka on suuri kulttuurimies ja intellektuelli. Ei koskisi Skodaan, vaikka pakotettaisi. Ajaa länsimaalaisilla premium-laatuautoilla.
Millä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576