Haulla tsekkasin, montako eri viestiä olen tänne foorumille kirjoittanut. Olen aika ylpeä itsestäni. Olen viime aikojen ahkerimpia trollaajia tällä palstalla. Kirjoituksiani löytyy kaikilta vuorokauden ajoilta; no minkäs teet kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin notkua täällä.
Yhteensä 442 osumaa
5
90
Vastaukset
- Olisitkin noin
fiksu.....ja koittaisit ryhdistäytyä ja hankkia tosiaaan itsellesi elämän. No, eihän tämä ole oikea aloitus. Höh.
Nickin varastaminen on imartelua, jonka arvoa lisää se into kuinka jaksat seurata :)
- Älyllistä pohdintaa
Onkos Jörkka sun henkinen provo-isä? Sillä oli kanssa ennen vanhaan tupakki suupielessä kun pääsi telkkariin.
- skoda=vitsi
Jörkka on suuri kulttuurimies ja intellektuelli. Ei koskisi Skodaan, vaikka pakotettaisi. Ajaa länsimaalaisilla premium-laatuautoilla.
- Kyssäri
skoda=vitsi kirjoitti:
Jörkka on suuri kulttuurimies ja intellektuelli. Ei koskisi Skodaan, vaikka pakotettaisi. Ajaa länsimaalaisilla premium-laatuautoilla.
Millä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511