me erottiin kaks kuukautta sitten, mut mä rakastan sitä edelleen koko sydämestäni. mä suostuin olee kaveri vaik se sattuu iha mielettömästi. mun exällä ei oo uutta vielä, mut jos se puhuu jonkun toisen tytön kans, ni mä oikeen tunnen kuinka punan väri levii mun kasvoille ja mä olisin valmis tappaa sen muijan!
oli onks tää iha normaalii et viel kahden kuukaudenki jälkee haikailee toisen perään, vaik se ei tunne enää mitää?
mustasukkainen exästä
3
931
Vastaukset
- jermu71
jos tuo 87 nimimerkissäsi kuvaa syntymävuottasi asia on normaali, sillä olet vasta teini ja siihen ikään kuuluu tuollaiset ei niin tärkeät asiat. Huomaat sitten isompana että kyllä se elämä opettaa ja osaat nauraa moisille asioille.
Se on täysin normaalia...
Vie minuutin tavata joku...
Vie tunnin tutustua...
Vie päivän rakastua...
Mutta vie loppuelämän unohtaa joku...
2 kuukautta on suhteellisen lyhyt aika ikuisuudessa...mutta parempi olla ystävä kuin että hän poistuisi elämästäsi täysin...vinkki tulevaisuuden varalle..päästä irti heti kun voit...ja kun hän löytää uuden..jos rakastat niin ole onnellinen hänen puolestaan...- jolie
Mä tiedän, miltä susta tuntuu, mulla on just samanlainen tilanne, paitsi että erosta päätettiin yhdessä, minä pidin sitä vähän kuitenkin niinkö taukona, ex-jätkä on soitellut minua sinne ja antanut sellaista kuvaa, että haluaisi olla yhdessä, minä mietin kaikkea, halusin olla varma jos alamme uudestaan. nyt jätkä on muuttunut eri ihmiseksi, hän on niin kylmä!! oli lähdössä kaverini kanssa baarista, se kaveri onkin kyllä täys huora, eipä se enää kaveri olekkaan.. ne ei kuitenkaan ehtinyt lähteä.. mulla sekos pää, huusin, potkin, hakkasin ja paruin monta tuntia, menin ex-jätkäni tykö ylksi ja välillä luulin että kyllä tämä tästä, sellaisen kuvan se anto, nyt mulla on säälittävä olo, se jätkä nöyryytti mut, tuntuu että kaikelle on aivan yhden tekevää mitä meillä oli.. tuntuu kuin sisältä olisi viety jotain.. olo on tyhjä ja säälittävää kun tämä onkin haluaisin kuolla.. luulin etten enää teinivuosien jälkeen päästäisi tälläisiä ajtuksia päähäni, mutta rakkaus tekee vain niin kipeää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770