Millaisena näet tulevaisuutesi: loputtomana yksinäisyytenä vai ehkä perheen ja ystävien ympäröimänä?
Uskotko pääseväsi yksinäisyydestä?
6
149
Vastaukset
- 0+0
Näillä näkymin ei mitään. Olen sosiaalisesti tyhmä eikä baarielämä yms. kiinnosta.
Sulkee aika paljon vaihtoehtoja tässä yhteiskunnassa. - Oikea 0+0
20 vuotta erakkona ja niin menee loppuelämäkin.En edes kaipaa seuraa.
- Here I come
6 vuotta yksin, mutta uskoa on, vaikka on ikääkin ja menestys on ollut kehno.
Ensi viikolla mene parturiin ja ostan alennusmyynnistä vaatteet. Sitten alkaa tapahtumaan. Are Your Ready Girls... - Beleth
En usko, että mikään tulee muuttumaan. Jos ei elinvoimainen nuorukainen kelvannut ikinä, miksi kelpaisi toinen jalka haudassa laahaava kalkkiskaan? Enää en jaksa edes yrittääkään.
- yksi vain
Minä olen positiivinen tulavaisuuden suhteen, vaikka olen jo kolmekymppinen ja teini-iästä asti (koulukiusatuksi joutumisesta asti) olen ollut yksinäinen. Yritän joka päivä elämässäni täysillä verkottua ja ihmisten keskuuteen. Välillä teen itsestäni varmaan ihan pellen, mutta uskon, että ennen pitkää väsymättömän ponnistelun täytyy tuottaa tulosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482