Mazda 6 vm.2014 ja rengaspaineen varotusvalo palaa.Ei sammu vaikka tarkastaisi joka päivä rengaspaineet.Ei rengaspaineissa ole vikaa.Renkaat samaa merkkiä ja yhtä vähän kuluneet.
Turvallisuuden nimissä aina joku valo/tekst/piippaus/pörinäi varottaa...ei kivaa tällanen.Miksei ihminen saa ajaa rauhassa....edes työmatkaa.
Rengaspaineet
11
9318
Vastaukset
- masaman2013
Jos muistan oikein niin se kuittaantuu kun painat pitkään sitä nappia.Mulla kerran rääkäisi paineista motarilla.
- parempi maailma
Kas kas Vasempaan eturenkaaseen kun laittaa 3.0bar ja muihin 2,5bar niin jo loppuu pysyvästi "tarkasta rengaspaine"-pyynnöt.Turvallisuuden nimissä.
- Japsinäätä
Ja ei sitten mieleesi tullut kun tuon huomasit, että ne on aikanaan laitettu normaaliarvoiksi tuolla lailla? Eli seuraavassa huollossa pyydät asettamaan normaaliarvot uusiksi ellei se itse ohjekirjan ohjeita seuraamalla onnistu.
- ntaa olla
Antaa olla näin.
Vaikka olisivatkin tehneet luovutushuollossa jäynää.
Pääasia että huomasin,miltei vuoden (28 000km) ajettuani.
- Mazda
Terve! Selatkaa info nappulaa ylös päin niin kauan että tulee asetukset selatkaa sitä niin pitkään alas että tulee huolto painakaa info selatkaa se ihan alas niin että tulee rengaspaine painakaa siitä en muista enenpää
- Anonyymi
Ei sammu vaikka noin tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sammu vaikka noin tekee
Kaikkea paskaa ovatkin keksineet autonkotteroon, immeisten riesaksi?🙉🙈🙊
- 2014Mazda3_2016CX-5
Käsittääkseni mazdan rengaspaineen varoitusjärjestelmä ei kyttää paineita vaan renkaiden pyörimisnopeuksia. Voi antaa vääriä hälytyksiä (eteenkin kun lämpötilat vaihtelevat), mutta jos ilmaa pääsee pihalle niin sen ainakin huomaa.
- Palanutsormenpää
Joku jarruista laahaa, sekin riittää antamaan varoituksen. Kannattaa kokeilla, onko joku levyistä muita kuumempi kun varoitus menee päälle. Sormia polttamatta.
- Anonyymi
jos niissä renkaissa ei ole antureita?
- Anonyymi
Meillä rengaspainevalon palaminen johtui etupyörän väljästä laakerista.. Antoi häiriötä sillä tapaa. Tyyppivika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158