Suomalaisten mielisairas usko poliiseihin ! hyi hyi !

poliisi valehtelee

http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288709539935.html

Itse luotan puhelinmyyjään enemmän kuin poliisiin, Tämä on aivan omaa kokemuksellista tietoa.

Kun puhelinmyyjän kanssa sopii jotain, se myös pitää.

Poliisit valehtelee AINA ! TURUSSA AINAKIN !

Jos eivät muuta VALHETTA keksi niin sitten eivät kuulemma MUISTA !

7

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunhan satuilet

Jos autoasi kolaroidaan, niin kutsutko puhelinmyjän paikalle?
      Tosi hätä kun tulee niin kyllä se poliisin apu kelpaa.

• Yhdessä Sovitaan !

Viimeksi kolarissa yhdessä soviittin, miten menetellään. Tunnustin että minussa vika ja oikeassa olin vaikka vastaantulija ajoi bussikaistaa.

Tarkistin asian lakinaiselta, joka oli perehtynyt liikenne säännöstöön. Laissa ei ole määritelty miten pitkän matkan saa ajaa bussikaistalla, vaikka ohje on että mahdollisimman lyhyen matkan.

Jos kolari kumppani ei olisi ajanut bussikaistaa ei kolaria olisi tullut. Sain lunastukseen menneestä autostani Pohjolalta sen mitä pyysin ja nyt minulla on toimiva auto, johon olen kaikin tavoin tyytyväinen. Vastapuolen auto korjattiin kuntoon.

Itse olin viikon lomalla järkytyksen vuoksi. Mitää pahempia henkilövahinkoja ei tullut.

• Aivan! Ethän sinä koskaan putkaan vietäessä ole ollut humalassa.

• hullut VUOKKONEIDIT!

Aivan selvä olin putkaan viedessä - ainosataan AIVOVAMMAINEN ! halusin eks muijalta selvityksen missä on lapsiamme piilotellut - meillä oli silloin yhteishuoltajuus, joten tuo tieto kuului minulle !

Tästä minut VIETIIN POLIISIVANKILAAN - elämäni ensimmäisen kerran ja olin AIVOVAMMAN TAKIA SAIRASLOMALLA ja kerroin sen VUOKKONEIDEILLE !

VUOKKONEITI ei tiedä mitä tarkoittaa NEUROLOGI tai NEUROLOGIAN PROFESSORI ! Tuskin tietävät yhtään NEUROLOGIA NIMELTÄ !

Helsingin Isä joka hylkäsi lapsensa ASEMALLE ei joutunut POLIISIVANKILAAN !

Mutta kun Minä Isä rakastan lapsiani ja haluan heille kaikkea hyvää ja haluan tietää missä heitä on kuljeteltu joudun POLIISIVANKILAAN ! kertoo näiden VUOKKONEITIEN TASOTTOMUUDEN !

AMMATTITAIDOTTOMUUS VÄLINPITÄMÄTTÖMYYS = TAPPAVA YHDISTELMÄ !

• Suomalaiset TYHMIÄ !

Sumailaiset = TYHMIÄ !

Vielä Aarnio tapauksen jälkeenkin luottavat poliisiin ! Tuon olisi luullut avaavan kaikkien silmät !

Kyllähän EU vaalituloskin näytti että Suomalaiset on TYHMÄ KANSA !

Koulukiusaajelle ENITEN ÄÄNIÄ !

• wrikawallan ananasta

Onko puhelimessa poliisia myyvä Nasu oikea poliisi vai helevetin hyvä näyttelijä joka osaa näytellä paremmin pölli isiä kuin pölli isit itseään

• Hmmm....

Samoin minulla on kehnoja kokemuksia poliisista. En kunnioita kyttiä enää ollenkaan, koska luottamus meni, kun poliisi valehteli ja oli puolueellinen (rikollisen puolella).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2373
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2106
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      44
      2068
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      323
      1863
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      119
      1514
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1435
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1167
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1065
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe