Finhockeyn keskustelu on ollut kuollutta jo kauan aikaa.
Täällä näyttäis olevan loistava paikka naisten jääkiekko -keskustelulle.
Tietääköhän kukaan muita paikkoja, joissa vois olla jutustelua kyseisestä aiheesta??!!
Elvytetään keskustelu!
2
557
Vastaukset
- peluri
Tuntuu että naisten jääkiekko on joillekin(etenkin miespuolisille) kuin kirosana, varsinkin jos aiheesta yrittää keskustella yleisissä lätkäfoorumeissa. En ole löytänyt muita sivuja, joissa olisi aktiivista ja asiallista keskustelua naisten kiekosta. Hyvä siis, että on edes tämä palsta. Koetetaan pitää keskustelu vireänä..
Ei naiskiekko sentään ihan kaikille miehille ole kirosana. Itse olen keskustellut naiskiekosta suht paljon, joskaan sopivaa nettifoorumia en minäkään ole löytänyt.
Itse tulen Kärppien kannattajakunnasta ja kyllä siellä naisetkin jonkin verran tukea ja arvostusta saa. Oikeastaan faneissa on kahdenlaisia harrastajia. Lajifriikit, jotka pitää jääkiekosta huolimatta siitä ketkä pelaa ja sitten sellaisia faneja, joille vain miesten liigakiekko (ja suosikkien menestys) on tärkeää, muu merkityksetöntä.
Monesti vain tuntuu etteivät naiset ole oikein halukkaita tekemään kompromisseja lajin suosion eteen. Jos naisten pesäpallo kerää katsojia, niin keräisi se naiskiekkokin, sillä jääkiekko on Suomessa suosituin urheilulaji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594