Uuden sukupolven Harley-Davidson yhdistää innovaation ja perinteet asiakaspohjaiseen tuotekehitykseen. Project LiveWire -sähkömoottoripyörä esiteltiin maailmanlaajuisesti juhannuksen alla. Prototyypin koeajokiertue on käynnistynyt Yhdysvalloissa ja se saapuu Eurooppaan vuonna 2015.
Minkälaisia toiveita tai odotuksia sinulla olisi tulevaisuuden sähköharrikalta?
Bike-lehti uutisoi aiheesta 23.6.
http://www.bike.fi/uutiset/harleydavidson-project-livewire-esitelty
Harley-Davidson julkistaa Project LiveWire -sähkömoottoripyörän
7
125
Vastaukset
- Mika........
Maailma tarvitsee esikuvia. Jonkun täytyy vain tämäkin kehitys käynnistää ja minusta on hienoa, että se on juuri paljon parjattu H-D. Itse toivon, että H-D kehittäisi jonkin elegantin tavan tehdä klassinen custom sähköisenä niin että se tuntuisi luontevalta. Itse en yleensäkään pidä noista moderneista powercruisereista ja soisin siksi näkeväni miten esimerkiksi risukeula taipuu sähköpyöräksi.
Kiitos kommenteista Mika!
Kyseessä on tosiaan sähkö-Harleyn prototyyppi, jota kehitetään koeajokiertueen aikana saadun palautteen perusteella. Tulevaisuudessa jää nähtäväksi, millaiseksi pyörän lopullinen versio muodostuu. Koekäyttäjillä on todennäköisesti hyvin samanlaisia toiveita kuin sinullakin, ja niihin Harley-Davidsonin suunnittelutiimi pyrkii vastaamaan parhaansa mukaan.
- vituvittu
että on ruma, ei kovin suuri yllätys harleylta ;D
- Osui ja upposi!
"asiakaspohjaiseen tuotekehitykseen"
Tämä oli hyvin sanottu! Ainahan se HD on jättänyt tuotekehityksen asiakkaille....
> - Seppo Sepon Seppo
Mistä siihen saadaan pauke ja rätinä? Eihän kukaan tiedä että sieltä tulee Harrikka.
- Sitä varten on
ne harrikkavaatteet eli univormu!
Perinteisestä moottorin murinasta poiketen tämä Harrikka lainaa soundia suihkukoneelta. Ääni on suunniteltu erottumaan muista sähköpyöristä.
Ääntä voi kuulostella vaikka oheiselta videolta:
http://www.youtube.com/watch?v=H7u9DTfE14M
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384