Kävin ostamassa Forexista 80 Englannin puntaa. Myyjä alkoi kysellä matkani pituutta ja miten aikoisin vaihtaa lopun tarvittavan valuutan. Kerrottuani matkani pituudeksi kaksi viikkoa ja käyttäväni perillä pääasiassa luottokorttia, alkoi myyjä väittää kuinka hotelleissa saisi halvemman hinnan käteisellä maksettaessa.
Ensinnäkin, en usko, että hotelleissa mitenkään yleisesti saisi käteisalennusta. Toiseksi, vaikka saisi, niin setelien vaihtokurssihan on huomattavasti huonompi kuin luottokortilla maksettaessa mikä kumoaisi mahdollisen käteisalennuksen. Enkä todellakaan ala kuljettamaan lomallani yli tuhatta puntaa käteisenä tai ala puljata matkashekkien kanssa.
En pitänyt tavasta, jolla Forex yritti saada vaihtamaan minua enemmän käteistä kuin olin suunnitellut. Mikäli tekevät tuon uudelleen, niin vaihdan vähäiset rahani jossakin muualla.
Forexilla kyseenalaista "markkinointia"
matkailija.
2
177
Vastaukset
- Feed2
Suosittelen Tavex firmaa: www.tavex.fi, parhaimmat kurssit.
Parhaimman kurssin saat aina MasterCard, sitten Visa kortilla. Huonoimat American Express kortilta. Diners Club / Discovery lienee samaa sarjaa Amexin kanssa. - Kekkeruus
Minulle Forexin daami alkoi selittämään, että ulkomailla paikalliset vaihtopisteet huijaavat turisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 807732
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857691Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1666099Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist555016En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204179Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53930- 383652
- 83617
- 313567
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..303510