Kuinka paljon siellä teillä päin maksaa tallivuokra kuukaudessa? Entä heinäpaali?
Ja mitä maksaa kaura/melassilitra?
KuinkA paljon?
8
559
Vastaukset
- tepi
No tiedän vain että halvoissa paikoissa tallivuokra maksaa ehkä jotain 250e, mutta kalliissa se saattaa maksaa reilut 400e kuussa.
- Sulotar:)
Noh, mun lähellä olevassa tallissa maksaa 80e kuukaudessa...;9
- Mistymaarit
Sulotar:) kirjoitti:
Noh, mun lähellä olevassa tallissa maksaa 80e kuukaudessa...;9
Taidat asua aika kaukana kaupungeista, jos noin halpaa on. muuten en oikeen usko. Heinä maksaa noin 30senttiä/kg eli 10kg paali 3 euroo. kaura on halpaa ja meassi maksaa kaikkialla suunnilleen saman verran.
- NAPPEROINEN
MULLA TALLI VUOKRA ON 220KK siihen kuuluu kaikki ruuat yms. hevosilla on 7 hehtaarinen laidun jossa ne on viikonloput ja viikolla niillä on pienet tarhat jossa on yötä päivää ellei ole liian paha ilma... heinä paali maksaa 1.50-4.00. kaura maksaa noin 10c litra
- Vilippi
Meillä tallivuokra on 85€ kuukaudessa...
Siihen kuuluu kuivikkeet, mutta ruuat ostetaan ite. :)
Ja heinä maksaa täällä n. 17snt/kilo.- fisu-93
Missä päin teidän talli on Vilippi?
Ja minä olen 11vuotias ja haluaisin oman
hevosen niin kannattisko minun ensin joltain tallilta pyytää itselleni vuokraksi jonkun hevosen? - Tiktak
fisu-93 kirjoitti:
Missä päin teidän talli on Vilippi?
Ja minä olen 11vuotias ja haluaisin oman
hevosen niin kannattisko minun ensin joltain tallilta pyytää itselleni vuokraksi jonkun hevosen?Tallivuokra 100€/kk johon kuuluu purut alusten siivous,iso heinäpaali maksaa 1€,kauraa 40kg säkki 4€
- Akkuloora♥
KUINKA paljon melassi ja kaura maksavat. Tai siis tarkalleen mitä melassi ja kaura maksavat. Hankin oman hevosen ensi vuonna tallille. Tavallinen hyvä laatuisen tallin tallivuokran maksu on 180e. Kyllä minäkin asun melkein keskellä mettää ja silti täälläpäin on normaali pihattopaikka 180e johon sisältyy kaikki kentät. : D Joten taidatte olla jostain ravitalleilta jos niiiiin huokeaa on. Missäspäin asustatte kun niin halpaa on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784