Tai tunteeko nainen, kun mieheltä tulee?
Palstoilla näkee juttuja siitä miten muka sperman lämmön tai laukeamisen aiheuttaman paineen tuntee pillussa, mutta aika kaukaa haetulta tuntuu. Onko nuo jutut totta?
Miltä sperma tuntuu pimpsassa?
24
12005
Vastaukset
- ainakaan mulla
Ei tunnu miltään
- BlackLeather
varmaan riippuu siitä, millainen on se laukeaminen. Minä tunnen ainakin ne sykäykset kun lasti lähtee ja se sperman leviäminen sisälle tuntuu lämpimältä. Kyllä näissä tuntemuksissa varmaan on eroja. Onhan naisissakin.
- -----------------.
ne sykäykset tulee orgasmista, ihan niin kuin naisellakin. sitä spermaa en tunne itse, mutta voi olla sekin, että laukean aina miehen kanssa samaan aikaan.
- BlackLeather
Joo, on totta, että jos itse saa orgasmin, niin siinä vaiheessa ei kyllä tunne mitä toiselle tapahtuu, eikä kyllä se sperman lämpökään tunnu silloin. Orgasmi vie kyllä niin totaalisesti tajunnan ja tuntemukset vain omaan itseen, ettei edes kuule eikä näe. On kuin jossain painottomassa tilassa leijuisi.
Mut jos miehen laukeaminen sattuu eri aikaan, niin kyllä sen huomaa ja tuntee - nam nam
Ihanalta tuntuu. Siksi en suostukaan vällyjen väliin kumin kanssa. Panemisessa on ihaninta kun mies saa orgasmin ja tyhjentää spermat sisääni työntö työnnöltä.
- 12+3
Laukeaminen tuntuu ihanalle. Saan aina silloin orgasmin. Eipä se sitten enää sen jälkeen miltään tunnu.
- iloveitt
Ahh, minä ainaki rakastan sitä, että spermat menee sisälle! Tunnen kun kulli nytkähtelee sisällä, kun lämmin sperma tulee sisälleni ja se on kiihottavin kokemus ainakin minulle koko seksin aikana!! Olisi ihanaa jos monta miestä panisi minua samaan aikaan ja kaikki laukeaisivat sisälleni ja heti perään toinen ja toinen ja toinen mies panisi spermaista pilluani, ai että se olisi ihanaa!
- spermaa
iloveitt kirjoitti:
Ahh, minä ainaki rakastan sitä, että spermat menee sisälle! Tunnen kun kulli nytkähtelee sisällä, kun lämmin sperma tulee sisälleni ja se on kiihottavin kokemus ainakin minulle koko seksin aikana!! Olisi ihanaa jos monta miestä panisi minua samaan aikaan ja kaikki laukeaisivat sisälleni ja heti perään toinen ja toinen ja toinen mies panisi spermaista pilluani, ai että se olisi ihanaa!
kiihottavaaa ?? mmmmm
- mies30v
iloveitt kirjoitti:
Minä voin olla yksi niistä miehistä
- iloveitt
mies30v kirjoitti:
Minä voin olla yksi niistä miehistä
Olisi kyllä ihanaa toteuttaa tämä fantasia, mutta tarvitsisin hyvännäköisiä/katseen kestäviä, luotettavia ja ennen kaikkea terveitä miehiä toteuttamaan tämän ;) itse olen 22v kaunis nainen pks seudulta.
- Anonyymi
iloveitt kirjoitti:
jeps
- hyvältä
Miehen laukeaminen sisään tuntuu todella hyvältä. Kondomia ei ole vuosiin käytetty joten en tiedä miltä ilman spermaa laukeaminen tuntuu.
- ujyujnuimk
En tunne lainkaan mitään spermaa, enkä sitä, saako mies. Mieshän voi myös feikata kuten naiset ja työnnellä ja ähkiä. Välillä olen epäillyt, että mies ei ole saanut, kun ei ole jälkeenpäin valunut sisältä mitään pois.
- omamiesantaaparasta
Hyvältä tuntuu. Hyvältä tuntuu kun mieheni penis sykkii emättimessä.
Paine on mukava se on naiselle mukavaa. Mies saa itsensä purettua paineella paineesa pois. Mies aina kysyy milloin sitä annat. en ainakaan vielä koska mulla on nyt menossa kuukautiset. - ahhh
Sperma tuntuu parhaalta ,kun mies laukeaa mun muhkeiden rintojen väliin....
- viiiiuhvauh
Sperma ei tunnu mitenkään, laukeaminen parhaassa tapauksessa kyllä. Jälkikäteen voi olla kiihottavaa, kun esim. aamuseksin jälkeen vielä iltapäivällä töissä saattaa lirahtaa spermaa pöksyihin.
- Anonyymi
😁 nii se pitääkin olla.
- Ainapaljaalla Mialle
Riippuu miehstä. Toisilta tulee vain muutama tippa ja toisilta roiskahtaa desilitra kovalla paineella, se tuntuu ja saa nauttimaan.
- kaija kk
Kyllä tuntuu ihanalta kun lämmin sperma leviää kohtuun ,sitte kun on kaikki työnnöt tullu pydän sisällä ainakin kaksi päivää tampaksi tulppana.ja oon onnellinen kun kaupungilla kävelen .
- leviää kohtuun?
”sperma leviää kohtuun”
—jos noin käy niin kannattaa hakeutua lääkäriin välittömästi. Kohdunsuussa on jotakin pahasti vialla.
- Anonyymi
Kyllä miehen orgasmin sykkeet tuntuu, kalu ääriään myöten sisällä, spermasuihkut ei niinkään tunnu. Minusta on kiihoittavaa katsoa pytyllä jalat levitettynä sperman valumista pillusta.
- Anonyymi
Lasti sisään vaan.
- Anonyymi
En tunne itse spermaa. Sen tunnen, kun mies viimeisillä työnnöillään pyrkii niin syvälle kuin mahdollista. Sperman huomaa oikeastaan vasta kun se alkaa valua ulos. Minulla oli kerran sellainen juttu, että mies tahallaan laski lastit sisään, vaikka oltiin sovittu, ettei tulla sisään. Olin ihan autuaan tietämätön siitä kunnes menin suihkuun ja aloin pestä pillua ja sain mälliä käteeni. :D
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1453599Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri2162443IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl702431Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al942294Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/91773- 1601724
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1221557Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161270- 1261131
- 741101