Vaikka ei vastausta ilmeisesti tulekaan. Kyseessä Town&Country, USA malli. DVD ei suostu näkymään tai siis toimimaan ei kuvaa eikä ääntä. Eli onko ammeriikasssa DVD levyillä oma koodi, eikä näytä eurooppalaisia. Ja mikä tärkeintä saako koodin muutettua, jos sellainen on kyseisissä laitteissa on. Ilmeisesti täytyy vaihtaa koko soitto/DVD vehje.
Kysytään nyt
2
73
Vastaukset
- suomi-auto
Jep ihan niin kuin arvelitkin, on USA:n soittimet ja levyt koodattu eri koodille, kuin eurooppalaiset. Kyllä täytyy vaihtaa soitin, tai sitten haet tietokoneelle ohjelman millä voit euroopan levyt muuntaa USA koodille ja sitten poltat sen uudelle levylle.
Nämä on niitä pikku haittoja, joita joutuu sietämään, kun tuo auton halvalla itse suoraan jenkeistä. No älä huoli ei se uusi DVD-soitin montaa tonnia maksa. - chryslernisti
No niin selvitelty on ei maksa kun reilu 400 dollaria. Euroopan ,markkinoille tehty, kiinalainen tietenkin, mutta kuulemma ihan hyvä( kaveri oli tilannut BMW.) Löytyy navi, blootootti DVD CD kosketusnäyttö, peruutuskamera tulee kaupan päälle , satkun kun laittaa lisää, löytyy myös TV (harkitaan)
Asentaminenkin on kuulemma helppoa, jos laittaa integroituihin kaiuttimiin.
Englannin kielinen, mutta eiköhän sitä sen verran osaa, että toimeen tulee.
Tuon polttoasian tiesinkin, mutta hommataan nyt uudet vehkeet, kun kerran aloitettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279