APUA, MUMMONI ON MYRKYTETTY!!!

mar--ge

9

1380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex.mu

keksi uusia aiheita? Onko peili rakkain esineesi?

• mar--ge

...narsistisia piirteitä minusta löytyy kyllä iso liuta. Olet siinä valitettavan oikeassa.

Mutta eivätkö sanasi ole kuitenkin melko kohtuuttomat? Ethän tunne minua.

Uusia aiheita minulla kyllä riittää, mutta tuollaisen kunnon pitkän avauksen väsääminen kestää niin kauan, ettei sellaisia ihan joka päivä voi kirjoittaa. Täytyy siis ylläpitää keskustelua muualla.

Ja luitko muuten tuon juttuni kokonaan? Sehän on oikeastaan täysin uusi aihe, vaikka sivuaakin paljon aikaisemmin kirjoittamaani.

En voi sille mitään, mutta kirjoituksestasi tuli minulle paha mieli...

• usk.m
        mar--ge kirjoitti:

...narsistisia piirteitä minusta löytyy kyllä iso liuta. Olet siinä valitettavan oikeassa.

Uusia aiheita minulla kyllä riittää, mutta tuollaisen kunnon pitkän avauksen väsääminen kestää niin kauan, ettei sellaisia ihan joka päivä voi kirjoittaa. Täytyy siis ylläpitää keskustelua muualla.

Ja luitko muuten tuon juttuni kokonaan? Sehän on oikeastaan täysin uusi aihe, vaikka sivuaakin paljon aikaisemmin kirjoittamaani.

että useimmat sen huomaavat, vaikka se ei olekaan etusivulla.

• Kilpikonna
        mar--ge kirjoitti:

"En voi sille mitään, mutta kirjoituksestasi tuli minulle paha mieli..."

kannata ihan pienestä mieltään pahoittaa.

Kun täällä veeällien keskellä kirjoittelee, niin saa varautua vaikka millaisiin kommentteihin. Melkoinen osa vl-kirjoittajista on elefantin nahkan omaavia puupäitä, jotka paahtavat Raamatun vastaista "vain me" oppiaan tukka putkella ja harhatorvet töristen.

Niiden kanssa ei hempeily auta. On vaan käytävä rynnäkköön Raamatun totuuksien kera. Kyllä ne siitä pikkuhiljaa harhabunkkerit murtuu - Oulua myöten.

• mar--ge
        usk.m kirjoitti:

että useimmat sen huomaavat, vaikka se ei olekaan etusivulla.

Ajattelin, itse asiassa, liittää tuon kirjoituksen mummostani avaukseni perään jo heti avauksen kirjoittamisen jälkeen. Mutta lopulta tuohon ei silloin torstaina ollut aikaa, kun jo pelkkään avaukseen alkoi tulla niin paljon vastineita, joihin täytyi vastata.

Mutta nyt, kun tuon avauksen tiimoilta oli keskustelu jo vähän hiljentynyt, ajattelin liittää siihen vielä tuon mummo-jutun lisäsytykkeeksi.

Pelkoni tosin oli, että se jää huomaamatta monelta sellaiselta kirjoittajalta, jonka vastauksia kaipaisin. Niinpä harkinnan jälkeen päätin pistää tuosta tekstistä vielä oman avauksenkin muistutukseksi sen olemassaolosta.

Turha avaus, ehkä. Mutta on kai tällä palstalla turhempia (ja omahyväisempiäkin?) avauksia nähty?

• usk.m
        mar--ge kirjoitti:

Ajattelin, itse asiassa, liittää tuon kirjoituksen mummostani avaukseni perään jo heti avauksen kirjoittamisen jälkeen. Mutta lopulta tuohon ei silloin torstaina ollut aikaa, kun jo pelkkään avaukseen alkoi tulla niin paljon vastineita, joihin täytyi vastata.

Mutta nyt, kun tuon avauksen tiimoilta oli keskustelu jo vähän hiljentynyt, ajattelin liittää siihen vielä tuon mummo-jutun lisäsytykkeeksi.

Pelkoni tosin oli, että se jää huomaamatta monelta sellaiselta kirjoittajalta, jonka vastauksia kaipaisin. Niinpä harkinnan jälkeen päätin pistää tuosta tekstistä vielä oman avauksenkin muistutukseksi sen olemassaolosta.

Turha avaus, ehkä. Mutta on kai tällä palstalla turhempia (ja omahyväisempiäkin?) avauksia nähty?

on nähty paljon omahyväisempiä kirjoituksia, esim. minun näppäimistöltäni (joskus kuukausia sitten) - ja huomattavasti turhempia.

• nahnah
        Kilpikonna kirjoitti:

Kun täällä veeällien keskellä kirjoittelee, niin saa varautua vaikka millaisiin kommentteihin. Melkoinen osa vl-kirjoittajista on elefantin nahkan omaavia puupäitä, jotka paahtavat Raamatun vastaista "vain me" oppiaan tukka putkella ja harhatorvet töristen.

Niiden kanssa ei hempeily auta. On vaan käytävä rynnäkköön Raamatun totuuksien kera. Kyllä ne siitä pikkuhiljaa harhabunkkerit murtuu - Oulua myöten.

..koitappa rynnistää.

• usk.m
        Kilpikonna kirjoitti:

kuin että "omata" aiheuttaa ylimääräisen sydämenlyönnin minulle.

Sori. Oli pakko, kun en ole kuukausiin viilannut pilkkua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe