no..kyllä se minä

Virpi Oikarinen

olin hahmottelemassa Kajaanin Käsi ja taideteollisuus oppilaitoksen pihalla oppilaita..kuka tyttö se oli ollut lähtenyt pois sieltä?

25

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psykiatri Tolonen

      mitä se säisä sielä kahtelee

      • Virpi Oikarinen

        kyllä se sinun äitisi oli ollut käyttänyt sitä taksimiesten antennilaatikkoa siihen henkilöön ja lähtenyt pois sieltä huoneesta aikoinaan eli oli siis ollut se hieromasauvahenkilö...


    • Psykiatri Tolonen

      mitä vittua jarmo säisä taas? olet skitsofreenikko ja ihmettelen että olet vapaalla jalalla.bodomin pieruhahmoista käyt keskustelua ja ties mistä ihmelaitteista jota algaida terroristit käyttää.kohta sekaannut lapsiin ja sillon meet mättääseen.jamesbond69 tais olla sun nikkisi täällä.mee hoitoon.lopullisesti.

      • rauhoitu tai sinulle käy samalla tavalla, kuten minulle vuonna 1985...tai mene psyk.hoitoon HAISTA VITTU!!


      • Anonyymi

        Sinun kannattaa suunnitella TERRORI tekoja täällä SUOMESSA, kun olet niiiiiiiin KOVA, jotta muutkin ihmiset pääsevät tietämään sinun MIELENTERVEYDESTÄSI ja PSYYKKEESTÄSI paremminkin ja enemmän (Olet noin pahasti sekaisin. Sinä olet UHKA Suomelle, kun minua UHKAILET tappamisella), kun tuolla tavalla kirjoitat minulle edes tuntematta yhtään missään mielessä minua. Sinun oma MIELENTERVEYTESI on viestisi johdosta täysin nollassa, kun sinun mielikuvat, mielleyhtymät ja muut ajatukset minusta ovat samanlaisia/samankaltaisia, kuin vuonna 1985 Esim. Kajaanilaisella Hannu Junkkarilla, joka Esim. Töni minua ja vetosi mielenterveyteeni, kun töni. Jos sinussa on edes sen verran IHMISTÄ enään jäljellä ja, kun tämä sinun viestisi sisältö on sen laatuinen niin voisitko ilmoittaa, että missä sinä asut ja oletko sinä YKSINÄINEN ja milloin sinä olet syntynyt ja onko sinulla kavereita ja ystäviä ja minkä näköinen sinä olet ja MIKÄ sinun nimesi on, kun kerta tiedät, että mikä minun nimeni on ja, jos et anna TIETOA itse YPÖYKSINÄÄN itsestäsi minulle YPÖYKSINÄISELLE kenenkään IHMISEN tietämättä niin viestisi sisältö tulee TODELLAKIN sinun omasta MIELISAIRAUDESTASI, joten painu ITSE sinne hoitoon LOPULLISESTI vai pitääkö JUMALIEN auttaa sinua??


      • Anonyymi

        Ja sitten, kun annat tietoa ITSESTÄSI minulle niin muista pysyä liikkumatta ja motorisesti katsottuna pysy paikallasi KOSKEMATTA minuun ja muista ottaa RAUHALLISESTI, ettei tarvitse ilmoittaa POLIISILLE sinun UHKAAVASTA käyttäytymisestäsi ja Psykiatrialle mahdollisesta AKUUTTI pimahtamisesta eli PSYKOOSISTASI (Kuopion vankimielisairaala Niuvanniemi).


      • Tarvitset sitä valoa ja iloa mutta myös hoitoa.


    • tilhitien james

      Kajaanin Käsi ja taideteollisuus oppilaitoksen oppilaat varokaa tuota yli 40v miestä iso paksu maha ja sekava

      • Rauhoitu tai sulle käy samalla tavalla, kuten minulle vuonna 1985 jooko...


    • mikä tästä tulee?!

      Kuun ikä on 6pv 22h, on kasvavan Kuun aika eli yläkuu.
      Täysikuu on 12.7.2014 klo 14:25.

      ja Jampe nyt jo tuossa tilassa!

    • noh, jampe?
    • Ddjdjdjdjd

      Mikä vittu on bodomin pieruhahmo

      • Anonyymi

        Huumepoliisi on määritellyt sinut pantomiimin kautta.


    • Nisse Gee Bodom

      Jampe on Bodomin pieruhahmo joka ei ollut lähtenyt pois sieltä, ja sillä sipuli!

    • Anonyymi

      Nooh, rauhoittukaapas te mielenterveyspotilaat nyt...rauhaa

      • Anonyymi

        Jampe, olet sekoboltsi ja rapamaha


      • Anonyymi

        Oliko HITLER terve...hmm...3.Maailmansota lähestyy..ratkesin nauramaan omista viesteistä, koska se helpottaa muuten kummasti, kun poistaa SUOLESTAAN häiriöitä hahahahahahahahaha ha....ja aina täytyy ottaa huomioon, että nämä tietoliikennemaailman asiat ovat vain pelkkiä KIRJAIMIA ja NUMEROITA ja oikeastaan sama mitä tänne kirjoittaa ja onhan siinä LAULUSSAKIN sellaiset sanat, kuin MÄ AMMUN SUA HAULIKOLLA...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jampe, olet sekoboltsi ja rapamaha

        Hahahahahahahahaha haa....ei pidä paikkaansa..minun vatsani on RAKKAAN Planeettamme muotoinen ja rakkautta riittää...älä pilaa VALOA ja Rakkautta...


    • Anonyymi

      Se ei ole mikään perkeleen pantomiimi, vaan pantomiini!!! Saatana!! Oikein kirjoitettu muoto kielletään välittömästi ja jatkossa se on pantomiini!!!! Perkele!!!! Tässä ketjussa yksi järkevä olikin sen kirjoittanut oikealla tavalla.

      • Anonyymi

        Pierettää. T:pieruhahmo


      • Anonyymi

        Pantomiimi mikä pantomiimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pantomiimi mikä pantomiimi

        Ime kyrpää!!! Pantomiini!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ime kyrpää!!! Pantomiini!!!!

        Eiku sano pantomiimi


    • Anonyymi

      Pantomiini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      junkjunk

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe