http://www.keskusta.fi/kunnallisvaalit/index.php?open=10&ID=1936
Äänestäisitkö tätä miestä?
16
617
Vastaukset
- htl47
en MISSÄÄN nimessä, vaikka hän olisi ainoa ehdokas.
- jos
olisi oikea vaalikunta.
Mies paikallaan. - Utelias
Miten yksi mies voi saada noin paljon huomiota ja miten helvetissä teillä riittää energiaa jankuttaa samaa asiaa?
- että...
Hietanen saisi mahdollisimman vähän ääniä.
Sen asian eteen ei koskaan voi liikaa energiaa käyttää.
Yksi mies voi saada huomiota osakseen Kerimäen tavoin omalla kuvallaan.
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Ja, jos kuva ei kaikkea tästä kepun yhdestä ylpeydenaiheesta ole kertonut, sen on Kerimäki täydentänyt itse sanoillaan.
Tuskin saa edes lähisukulaisiltaan ääniä, ellei mielenterveysongelmat kulje Kerimäellä suvussa.
- antiteesi
Ehdokas on kepun syvien virtojen tulkki, siis omiensa lisäksi kepuun, perussuomalaisiin, kristillisiin ja sen sellaisiin myönteisesti suhtautuvien liikkuvien äänestäjien äänitorvi. Jos ehdokas saa toisenkin äänen, hän on voittanut.
Paasikivihän aikoinaan sanoi: "Suomen kansa on poliittisesti tyhmä". Vielä emme tiedä tulevan päivityksen lopputulemaa?- Otsikossa hymiö
:)))
- Support
No minä voin äänestää, ihan vaikka myötätunnosta, jos ei muuten
- Outsider
Support kirjoitti:
No minä voin äänestää, ihan vaikka myötätunnosta, jos ei muuten
Muista! Hitlerkin valittiin valtaansa vaaleilla. Hitlerin ja hietasen rinnastaminen on epäreilua Hitlerin kannalta, mutta yleisen edun kannalta se on järkevää.
- Keskustaporvari
...tämä Hietanen erottuu hyvin massasta. On olemassa konsensusmiehiä, ja sitten näitä tällaisia kuin tämä S Hietanen :)
- Otsikossa hymiö
...
- ????
Eikö ole mitään välimuotoa?
Jos ei ole, niin ajatteleva äänestäjähän jättää äänestämättä, jos ei halua äänestää jeesjeesehdokasta eikä toisaalta raivoonsa tukehtuvaa puoliapinaa.
- Demari.
Demarit käy sellaisiin ihmisiin kiinni, jotka ovat vaarallisia demareille. Hietanen on lyönyt demareille luun kurkkuun monesti ja tuonut esille demarien kieroden ja epärehellisyyden. Alkoi taas demarien suuri ajojahti. Haukutaan ja herjataan miestä ja keksitään jos minkälaisia valheita ja moneen demarimiehen voimin ja kokopäiväisesti.
Sanoisin Helsinkiläisille, että äänestäkää Hietasta. Helsingissä tarvitaan juuri sellaista miestä, joka on sanavalmis ja rehellinen. Tuo asiat esille siten kun ne on, eikä peitellen ja kieroillen kuten demarit ja vihreät nyt ne tuo.
Keskusta on entistä parempi.- Jo vain on.
Jo vain parsa.
- Keskusta on paras.
Keskusta on entistä parempi.
- äänestän !
Joukkoja johdetaan edestä ja yhteiskuntaa kansalaisten suostumuksella arvostelulle alttiina.
Vaaleissa voi tuoda mielipiteensä esiin. - söisin
hatullisen paskaa. Jonka olen luvannut syödä jos moinen idiootti tulee valituksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862