miksi piri oksettaa/laittaa vatsaa sekaisin juotuna?

piristävää?

ennen oli toisin, käytän satunnaisesti.otin ennen nekkuun ja laskut oli kamalat, juotuna laskut on tuntuneet jotenkin iisimmiltä mutta perkele nyt menee vatta sekas ja oksettaa(mutta oksennusta ei tule) kun otan piriä????? :O toisinaan alkaa vapisuttaa ja kylmää hikee tulla ja oksettaa kovasti ja ei jaksa mitään....onko se sitten niin että vaikka otan pieniä annoksia, oikeesti, pieniä, niin että en ole tottunut saamaan juotuna tuota ainetta vatsaani teen seassa, ja vaikuttanee se että olen 48 kiloinen 160 senttinen nainen, en ruippana, lihasta :D mutta silti pieni kooltani, esim.nyt on se olo et kädet tärrää ja oksettaa, kun otin sen pienen annoksen jonka oon monesti ottanutkin, yleensä oksetukset menee ohi ittestään eikä tuu ulos mitään ainakaan yläpäästä.......kummastelen vain että tämä aine ei vaikuttanut näin kun nenään vetelin, mutta lakkasin sen koska tuntui et limakalvot kärsii jne.nyt taitaa kärsii sisuskalut? tiiän et suurin osa sanoo tähän"lopeta käyttä tyhmä narkkari" yms.mutta paljon pahemman olon mä viinalla saan!!!!!! jos otan huikan kossusta oksennan heti......tänään olen syönyt vain pikkuisen hedelmäsalaatin ja ollut paljon liikenteessä...voiko silläkin olla vaikutusta että oksettaa? otin myös tänään bentsoja muttta siis pari 0.5 rivatrilia mutta niiden otosta on nyt yli 8 tuntia ja otin noin 30 min sitten piristyksesksi tota piriä.no joo siis olo on pirtsakka silleen henkisesti et jos tää fyysinen pahoinvointi ei haittais mä olisin kai tekemäs suursiivousta jne :D JA pääasiassa homma on niin ettei tuu oksetuksia tms.MUTTA otin eilenkin tätä eli kaks päivää peräkkäin joka ei ole tapaistani, yleensä vain kerran, ja sitten taukoa joskus jopa pari viikkoa tai enemmän.....mutta nyt kun otin lisää eilisen jälkeen niin ensin oli wauuuuuuuu olo mut yhtäkkii alkoi oksettaa, vartin oli ihan mahti olo ja henkisesti on edelleen mahtiolo jaksas silleen kaikkee jne.mutta oksettaa ja tuntuu et pitäs mennä vääntää....jotain vessaan :O :O plus mua hiukan nukuttaa joka ei ole yleistä mulla tän käytössä ja kyllä tää on samaa kuin ennenkin samalta ystävältäni saatua että ei ole eroa laadussa, koska en hommaile mistä sattuu!!!!! otan vain ystävältä tätä ja käytän satunnaisesti piristääkseni iltoja tms.kun en viinaksia käytä enkä maria pössyttele jne.mut tahdon vain jotain ns.nautintoainetta ottaa about 2-5 kertaa kk....ja mun satsit tätä on pieniä....aatellaan teelusikkaa esimerkkinä, se on hyvä esimerkki :) mä otan siihen alle puolet eli sen lusikan kärkeen niin ettei ole puoliväliin saakka....silti on kuin ois kaameet yliannostus oireet....oisko pitänyt syödä tänää enempi?? :O huh huh...mikäs tähän oloon auttaa et pirtee olo pysyy mut ettei okseta enää :/ (kuten sanoin vattas kiertää oksennusta ei tule) mut luulen et toisesta päästä tulee kohta kunnolla, vaikka nainen olen niin sanon suoraan et tuntuu että paska lentää kohta..... :O :D onko ihan normia ja mistä tää voi johtuu ku ennen ei käynyt tällaista???? ekaa kertaakin kun otin nautin suuremman määrän kerralla ja ei muuten tullut pahaa oloa!!!!!!!! pitäs kai alkaa vakkarikäyttäjäks ku ne kehuu ettei tuu huonoi oloi XD no en helvetissä ala.......kuitenkin minä harrastan tästä huolimatta fitness urheiluakin.ei täs oo varaa olla sekaisin aineista kuin harvoin.bentsoja minulla toki on vakkarikäytös mutta lääkäri määräsi koska on paniikkihäiriö ja ahdistuneisuus häiriö.....

10

9283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piristävää?

TÄHÄN TAHDON VAIN JÄRKIKOMMENTTEI, KOKEMUKSIA JNE,EN KAIPAA VITTUILUA KOSKA SE EI NYT AUTA MUN OLOA JA SIITÄ EI OLE KELLEKKÄ ILOA JOS JOKU JAKSAA TROLLATA AIKANSA KULUKSI KUN TOISET TÄÄLLÄ KYSYY OIKEESTI NEUVOA TILANTEESEEEN, ELI MIKÄ AUTTAS ET TÄÄ PAHA OLO MENIS POIS.MÄ TÄS SOHVALLA LEPÄILEN JA VÄLIL MEEN VESSAAN ET TULEEKO OKSENNUS.NO EI TUU EI.mutta alkaa tuntuu et kohta lentää tosiaan tuolta kerrosta alempaa jotain joten taidan mennä veskii XD ei tää oo normaalii! ei mulla ennen tullut näitä eikä tuu joka kerta.toisinaan, etenkin sillo jos otan kahtena päivänä peräkkäin! :O mitään yliannos oireita ei sillai oo joista oon lukenut, et hengitys vaikeaa, sydän käy ylikierrosta jne.ei ei...kylmää hikee, oksettaa ja vatsas pyörii.......

olisiko pitänyt syödä kunnon ateria ehkä tänään??? :O mitä muuten voi tapahtuu jos ottaa piriä (verrataan taas teelusikkaan) kolmesti päivässä juoman seassa puoli tl ja sekoitus on perus piriä ja metaa.(tän kysyn koska kaverini tekee joskus tätä ja sanoo et sydän joskus kävi ylikierroksia ja juurikin oksetti ja paskatti ja alkoi lopulta nukuttaa) ottaako hän yliannoksia mielestänne? ei ota joka päivä! mutta kun ottaa pari pv putkeen ja se on se aamulla, päivällä ja illalla vähintäs puoli tl ja juo kanssa ne jonkin juoman kera kuten kahvin tai teen..plus joskus sotkee bentsojen kanssa myös mutta hyvin vähän ottaa niiitä pirin kanssa, esim. 3 kpl pameja kymppejä.....pitäskö mun olla hänesta huolissaan ja entä itsestäni? :O eikö mun kroppa enää kestä näin usein ottoa? pitääkö alkaa harventaa lisää? onnistuu kyllä mun ei oo PAKKO saada tota mut toiset ottaa viinaa et on kivaa mä teen näin.

• sprint

Ite ainakin vedän poretta ja kyl se pärisee ja hyvin.

• mievaaaaan

Juo vettä tai vissyy! ja melko tiuhasti!

• piristävää?

siis samalla kun otan näitä niin vettä ja vissyy vai? :) tosiaan aattelin et mun matala tole on syy kun otan harvoin ja edelliskerreasta on vuosi :O ja aattelin mä JUON TÄTÄ TEESSÄ niin johtuuko vatsavaivat siitä, kun nokitin ei tullut vatsavaivoja? ja ainees ei oo vikaa ku kamu ottaa samaa mut on mua isompi ja syö joka päivä toisinku mä :O joskus hän ottaa jugurttii jos yhtään tuntuuu et nyt kyl vattaa ottaa tms.täh???? :D why? miten se auttaa,auttaako...? mä vedän laskuihin aspiriinin, gefiluksen, bentsoi parit ja ataraxii.......ja koitan juoda hedelmä mehui ja kofeiinitonta teetä ja jotenkin ne auttaa, kun siis vaik oksettaa voin juoda juomia jne.ei mul ulos tuu, on vaan se tunne et vattas kiertää.tosin kerran piti juosta vessaan kakkoselle XD :( meni niin sekas vatsa.semmoset jotka nappaa joka viikko monesti ei valita näin pahoista oireista :D itse en siihen ryhdy et oon aina aineissa, ei, tahdon vaa välil itteeni piristää! :) aattelin et hei annoskoko on liikaa.mut eiiii......niin pieni määrä......kavei vetää puolet enempi kerral ja 2-3 kertaa päiväs 2-3 päivää putkeen.....mä maximissa 2 päivänä peräkkäin ja about 4 pv - 2 viikon tauko.riippuu tilanteeta.....JOS MÄ OTAN PAHAAN OLOON PIRIN JÄLKEEN BENTSON NIIN MITÄ TAPAHTUU?? laskeeko pirin tehot ja onko turvallista? mä en oo sotkenut niit mielellää keskenää koskaan! laskuihin vaan bentsoi parit ja joskus jos jostai saan ostettua jotain opiaatti lääkettä.....panacodia esim.

• piristävää?

Mä sain erilaista"jauhetta"nyt...kidemäistä,oranssihtavaa,mutta ei tuoksu,enkä saanut "oloja"eli piristynyttä olotilaa :-o metaa siin on,sanoi ystävä ja Kyl hänelle kolisee hyvin,ja mulla pienempi tole ja käytän harvemmin :-o outoa...siis käytän nielemällä,en ota muulla keinolla....

• piip.
        piristävää? kirjoitti:

Mä sain erilaista"jauhetta"nyt...kidemäistä,oranssihtavaa,mutta ei tuoksu,enkä saanut "oloja"eli piristynyttä olotilaa :-o metaa siin on,sanoi ystävä ja Kyl hänelle kolisee hyvin,ja mulla pienempi tole ja käytän harvemmin :-o outoa...siis käytän nielemällä,en ota muulla keinolla....

sua on kusetettu sitä ainetta on jatkettu jollain reippaasti tai pahemmas tapaukses ei oo poretta ollenkaan..

• Anonyymi

Kunnon piri pistää mahan sekaisin 👍👍👍
        Tuohon ällö-oloon auttaa jokin makea, esim syöt pari karkkia, teelusikallinen hunajaa etc. Itse imeskelen välillä siripiri-tabletin. Muista juoda reilusti, kun se syöminen unohtuu kuitenkin!

• Paskapiri

Sitä se paska piri (lue amfetamiini) teettää... Ei toimi sitten lainkaan, mutta tekstiä tulee romaanin verran...

• Pirinisti

Tekstistäs päätellen ihan toimivaa toi porske. 😁😂

• selkeesti.. hyvin lähtee :,D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      283
      3522
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      22
      1958
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      41
      1603
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1451
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      143
      1139
    6. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      75
      1115
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1044
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      91
      928
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      210
      811
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      747
    Aihe