Vanha Himala takaisin

Himalan vakioasiakas

Mikä hemmetti siinä oli, että Himala piti mennä vaihtamaan aikoinaan Harrys Bar:in. Himala oli tosi nasta mesta, siellä oli rentoja ja aitoja ihmisiä sekä aikuisia ihmisiä toisin kuin Harryksen lippispäiset myöhäispuberteetit. No nyt ei ole enää koko rakennustakaan kun rakensivat sen kerrostalon siihen. Kunpa virhe korjattaisiin purkaisivat sen kerrostalon ja rakentaisivat Himalan takaisin.

10

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jambo,,,

taijat itekki olla niitä lippis spedejä jotka haikailee nuoruuden perään,,,

• Himalan vakioasiakas

Lueppas finninaama vielä kerran tuo aloitukseni haikaillaanko siellä lippispäiden perään.

• hedgehogslake

Niin oli ne aikoja kun Siilissä oli Himala, A-Market, Auto Tutut, Reppumies, A & O, Siilintori ja Monitori. Saisivat purkaa Nilsiäntietäkin sen verran että voisivat rakentaa siihen sen vanhan kirjaston takaisin.

• sdklfjgjreigeji

Mikähän siinä oli että aina kun joku meni himalaan niin se tulikin humalaan...

• Anonyymi

Piilossa.

• hkp

Olihan se harjamäen mieliskin saisivat ottaa sen käyttöön näitä suoli24 kirjoittajia varten

• Anonyymi

Kyllähän Himala oli aika legendaarinen paikka. Eipä taida siiliin enää tulla vastaavaa paikkaa.

• Anonyymi

Missä budjettihiidessä sitä paitsi on sanottu, että tässä maassa ylipäänsä saisi harjoittaa rentoutumista ?!! ...

• Anonyymi

Himala oli tosi kova mesta. Harrys Bar, bua-ha-haa anna mun nauraa. Harrys oli sellainen aknenuorison biletysmesta, mutta Himala oli aikuisten mesta.

• Anonyymi

Harrys bar on yksi yleisimpiä baarinnimiä maailmanlaajuisesti. Tunnetuin sillä nimellä toimiva baari on Venetsiassa, osoitteessa Calle Vallaresso 1323 (länteen Piazza San Marcon aukiolta) ... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5304
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3865
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2800
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1303
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1183
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      213
      1086
    Aihe