En uskonut homesairauksiin

möögeli

ennen kuin huomasin miten parempaan kuntoon mieheni tuli putkiremontin jälkeen.
Aikaisemmin hän ei pystynyt koko yötä makuuhuoneessa nukkumaan kun heräsi jo parin tunnin jälkeen yskimään ja kurkkukipua valittamaan ja nenä tukossa.
(Makuuhuoneemme on kylpyhuoneen vieressä.)
Minä haistoin homeen vasta kun kun olin tyhjentänyt aivan kaiken pois kylppäristä ja ovi oli ollut kiinni noin vuorokauden.
Toisaalta niin eihän se ikinä ollut minua haitannut

3

185

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastuuttomat

Minulla samoin on olo helpottanut,kun muutettiin pois sädesieni rivarista.Aiemmin oli nenäverenvuotoja,tukkoisuutta,liman selittämätöntä nousua nieluun,kakistelua,tunnetta kuin flunssa olisi tulossa,älytöntä väsymyksen ja vetämättömyyden tunnetta,uneliaisuutta,nivelkipuja,rytmihäiriöitä,silmien ja nenänielun kuivumista...meillä haisi maan haju toisinaan,ilmanpaineen vaihteluiden mukaan.sateella enemmän.Aiemmin rivariin tehty kattoremontti,joka oli jätetty kesälomien ajaksi peittelemättä,ja vedet valui sisään...villat oli ihan mustat,kuivateltiin vain puhaltimilla.

• vertti-edwart

Kun me muutimme pois homeasunnosta vaimoni kanssa, se oli virhe.
      Vaimoni virkistyi niin, että nalkuttaa nyt alvariinsa ja en jaksa kuulla sitä.

• misiin.0009

Voi allu iso K. ;) D.D. D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      172
      1206
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1043
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      820
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      752
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      747
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      668
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      37
      627
    8. 28
      615
    9. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      67
      611
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      599
    Aihe