ennen kuin huomasin miten parempaan kuntoon mieheni tuli putkiremontin jälkeen.
Aikaisemmin hän ei pystynyt koko yötä makuuhuoneessa nukkumaan kun heräsi jo parin tunnin jälkeen yskimään ja kurkkukipua valittamaan ja nenä tukossa.
(Makuuhuoneemme on kylpyhuoneen vieressä.)
Minä haistoin homeen vasta kun kun olin tyhjentänyt aivan kaiken pois kylppäristä ja ovi oli ollut kiinni noin vuorokauden.
Toisaalta niin eihän se ikinä ollut minua haitannut
En uskonut homesairauksiin
3
185
Vastaukset 3
- Vastuuttomat
Minulla samoin on olo helpottanut,kun muutettiin pois sädesieni rivarista.Aiemmin oli nenäverenvuotoja,tukkoisuutta,liman selittämätöntä nousua nieluun,kakistelua,tunnetta kuin flunssa olisi tulossa,älytöntä väsymyksen ja vetämättömyyden tunnetta,uneliaisuutta,nivelkipuja,rytmihäiriöitä,silmien ja nenänielun kuivumista...meillä haisi maan haju toisinaan,ilmanpaineen vaihteluiden mukaan.sateella enemmän.Aiemmin rivariin tehty kattoremontti,joka oli jätetty kesälomien ajaksi peittelemättä,ja vedet valui sisään...villat oli ihan mustat,kuivateltiin vain puhaltimilla.
- vertti-edwart
Kun me muutimme pois homeasunnosta vaimoni kanssa, se oli virhe.
Vaimoni virkistyi niin, että nalkuttaa nyt alvariinsa ja en jaksa kuulla sitä.- misiin.0009
Voi allu iso K. ;) D.D. D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721206
- 751043
- 86820
- 48752
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81668Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su37627- 28615
IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67611Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46599