Polvijärven pastorit Veijo Piipponen ja Aulikki Hartikainen näyttävät poistaneet kaikki maininnat heinäkuun lopun Herzog-tapahtumasta kotisivultaan:
http://www.polvijarvenpastori.com/
Aiemmin tuolla oli erillinen mainos tapahtumasta. Herzog ei ole myöskään tapahtumalistalla: http://www.polvijarvenpastori.com/tapahtumat/
Mistä nyt tuulee Veijo ja Aulikki?
Polvijärven pastori poisti Herzog-mainokset
16
705
Vastaukset
- opp4
Ehkä tukijat ovat vähentyneet? Money talks. luulen, en tiedä.
- siunausta
Hyvä juttu jos ovat poistaneet mainokset. Minä pidän Aulikista ja Veijosta, koen että ovat Jumalan asialla ihan vilpittömästi.
- kii5
Pp:t opettaa samoja ääniaalto-geeni-newage-oppeja kuin Herzog. Minäkin luotin heihin joskus mutta en kykene siihen enää. Eivät julista puhdasta evankeliumia.
- siunausta
ekivaari kirjoitti:
Tietysti pidät Aulikista jos olet Veijo Piip- piip- piip,?
Juu, Veijohan se täällä itse, heh hee. No ei tosiaan ole. :D Kiitos kii5, täytyy olla valppaana tässäkin asiassa sitten. Olen vasta alkutaipaleella tässä uskon tielläni. :)
- niin miten on
Jaa Jumalako se käski hajottaa perheensä ja alkaa hypätä vieraan miehen mukana keikoilla, vai kuka se oli?
- Polvijärvi
Veijo ja Aulikki boikotoivat Herzogia edelleen kotisivuillaan.
Olisko Polvijärven pastoritiimi saanut ilmoituksia uskovilta, että he lopettavat Aulikin ja Veijon työn tukemisen Hertzog-hömpän takia? Tästä syystä he ovat voineet poistaa maininnat kotisivuiltaan.
Kuitenkin tapahtuman järjestäjän sivuilla on Polvijärven pastoritiimi mainittu eräänä tapahtuman järjestäjistä ja yhteistyökumppaneista. Aulikki ja Veijo saattavat olla joskus vähän ovelia.- harhaa tämäkin
Pastoritiimi tukee täydellä tehollaHertzogin toimintaa!!Ottivat vaan mainoksen kotisivuiltaan pois! ps! Raha on paimen,eikä mitään puutu!
- Veijo & Aulikki
Edelleen Veijo ja Aulikki vaikenevat kotisivuillaan.
Rahan tulo tyssännyt kuten yllä arveltiin? - kaavintienkivireki
Tuossa yläpuolella joku kirjoittaa seuraavaa: "Veijo ja Aulikki boikotoivat Herzogia edelleen kotisivuillaan."
Minun tulkintani mukaan boikotointi tarkoittaa sitä että julkisesti tuodaan esille oma kannanotto jotakin henkilöä/tapahtumaa/suuntausta kohtaan, ja oma henkilökohtainen tuki evätään tälle boikotoitavalle taholle.
Polvijärven kaksikosta kumpikaan ei sano sanallakaan heidän kotisivuillaan David Herzogin toiminnan vastaisesta kampanjastaan. He eivät boikotoi Herzogia.
Yrittääkö tällä palstalla joku polvijärven kaksikon tukija aktiivisesti maalata heistä totuutta suloisempaa kuvaa, vai onko joku todellakin niin eksyksissä että ei ymmärrä mitä boikotoiminen oikein tarkoittaa.
Eikö Raamatussa sanota että valtakunta ei käy sotaa itseään vastaan. Tämä hyvinkin voi olla syy siihen että polvijärven kaksikko ei aktiivisesti ole missään mittasuhteessa David Herzogin toimintaa vastaan.
Tämä totuus asettaa heidän kaiken opetuksensa tv7 kanavalla kyseenalaiseen valoon. - tehkää parannus
Osallistuivatko nämä pastorit eilen ihmeiden aika tapahtumaan ja mitä puhuivat jos osallistuivat? Niin kauan kuin he eivät julkisesti kadu ja sanoudu irti tuosta Herzogin kannattamisesta ja voiteluista, he ovat minulle riivajien lumo-opin vallassa.
- hellari...
Voihan olla että Veijo ja Annikki ovat olleet aikaisemmin Herzogin kannalla, mutta perehtyessään miehen opetukseen tulleet toisiin aatoksiin. Tämän olisi tervettä uskovaisen toimintaa. On viisautta olla nöyrä ja aina pitää olla valmius kääntämään kurssia jos on oltu matkalla tieltä allikkoon.
- ALERT
Näin heidät istumassa stagella.
- vihittyjäkö !
Ovatko he aviopari Veijo ja Aulikki ? Juuri esiintyivät TVseiskassa.
- Hylättyjä jäi
Olipa ERIKOINEN TV 7 " rakkauden kosketus" suora lähetys 8.elokuuta: Peräti 25 min,aluksi käsiteltiin eronneitten uudelleen avioitumista!! MIKSI?? On taitanut kansa antaa "palautetta"...Miten tästä nyt eteenpäin??JUMALA yksin tietää,Toivotaan vaan kaikille osapuolille SIUNATTUA tulevaisuutta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830