Vai ei tuomita

ketään!!!

Lähetetty: Lau Hei 05, 2014 9:09 am

"Tällä keskustelufoorumilla ei tuomita ketään. Täällä jälleen julkaistaan muissa medioissa esillä olevia uutisia ja kerrotaan mielipiteitä seksuaalirikollisuudesta yleisellä tasolla. Viranomaiset järjestävät seksuaalirikollisten kuljetuksen vankilaan, me julkisuuteen.

Ja herra "Mr.white" voisi laittaa vauhtia web sivustonsa valmiiksi saattamiseen!"

Miksi sitten sivujen ylläpitäjällä on useita tuomioita eriasteisista kunnianloukkauksista juuri sivujensa kirjoituksista?

Miksi sitten ylläpitäjä on tämän kevään aikana saanut useita kärjäoikeuden määräyksiä poistaa loukkaavia kirjoituksia kotisivuilta, jos keraan "ketään ei tuomita"?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisas siirto

      Kun Mr. White joskus saa ne rikolliset kotisivunsa valmiiksi niin ko. foorumille ei jää enää ylläpitäjän lisäksi yhtään lukijaa. Epätoivoissaan hän linkittää kirjoituksiaan jo toiselle foorumille jolla on tuhatkertaisesti lukijoita.

    • Ja HÄN selittää:

      "Tällä kirjoittajalla ei todellakaan ole oikeustajua tai onko ylipäätään vintissä muuta, kuin MINÄ, MINUN,MINULLE ja MINULLE HETI.

      Voi vain arvailla, kuka tämä minä-vaurioinen on tuosta jengistä, jotka yhteen liityttyään ovat vain kiihdyttäneet tahtiaan kaiken paskan suoltamiseen muutamista foorumin jäsenistä ja jopa henkilöistä, jotka ei edes ole lukeneet vanhemmat.comia.

      Nämä Narskut kokevat vaikka mitä oikeuksiensa rikkomisia ja rikoksia tapahtuneen heidän kohdalleen, vaikka itse he ovat tehneet pahempia rikoksia, mutta he oikeuttavat omat rikoksensa vetoamalla esim. rikoksen ennalta ehkäisyyn.

      Eihän heidän narsistinen piirre anna tilaa sanan-ja mielipide vapaudelle, kuin vain heidän itsensä osalta. Muiden mileipide loukkaa heidän olematonta kunniaansa ja itsetuntoaan, jota narsistilla ei juurikaan ole.

      Miten tämä s24.sivulla kirjoittanut voi asian edes todistaa?
      Missä on tuomio lauselma, että ylläpitäjä on kirjoittanut juuri nuo viestit ja onko ne edes määrätty poistettaviksi?
      Hän puhuu myös kotisivuista. Mielestäni tämä on foorumi siinä missä esim. fb,s24,tiede.fi. Pitääkö kirjoittaja kenen kotisivuna facebookkia?"

      Ontuva selitys ja asia varmaankin selviää myöskin ko. sivujen ylläpitäjälle vielä vuoden 2014 aikana..

      • Vankilaan!!!!!

        Kyseinen ylläpitäjä on asettanut itsensä syyttäjän, tuomarin ja pyövelin asemaan ymmärtämättä mitenkään maallista oikeutta.


    • Kymppi odottaa jo

      kongilla jorma tanassa lommopäistä ylläpitäjää.
      Kun Suomen suurin nettiloukkaaja lähtee istunnolle -
      kaikki ko. vankilan sedät saavat tiedon ykkäpitäjän yhteyksistä pedaripiireihin.
      Ja senhän tietää, miten siinä sitten lopulta käy.
      Sitä saa, mitä tilaa! vaimitensenytolikaan?

      • Takuuvarmasti

        Takuuvarmasti ensimmäinen kommunikointi käydään sellikaverin kanssa siitä, että kuinka läheisiä sitä ollaan "Pedofiili-Puustisen alias Aarre Lehtosen" kanssa ja siitä se riemu sitten vankilassa alkaakin.....

        http://fi.niilopedia.org/index.php/Vankila

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1504677

        Että JIHAATA on tarjolla.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe