Kun siellä ennen peliä luetaan jokin rasismin vastainen rukous ?
Musta mies löi Yhdysvalloissa ruokakaupassa valkoista naista yhtäkkiä pesäpallomailalla takaraivoon täysillä. Ei sitäkään sanota rasismiksi, vaikka se on paljon pahempaa kuin jonkun ikävän sanan sanominen.
Aikuisenhan pitää kyetä vastaanottamaan ikäviä sanoja ilman provosoitumista, muutoinhan kaikkialla on sekamelska. Typerien haukkumasanojen heittäminenhän kertoo vain sanojan itsensä epämiellyttävyydestä, ei sellaiseen pidä reagoida kiihtymyksellä.
Todellisuus tässä ajassa on sellainen, että valkoinen on fyysisesti ja suhteellisesti uhrina useammin kuin musta vaikkapa, mutta tuo rasismin jatkuva esille tuominen suunnataan valkoisia vastaan ikäänkuin, että mustat pitää hyväksyä oleilemaan jokaiseen maailman kolkkaan miten huvittaa ja vaikka ei työnteosta ole tietoakaan.
Mustat ja voisi sanoa myös nuo lähi-idän ihmiset kohtelevat valkoisia siviilejä monia kertoja enemmän brutaalisti kuin toisinpäin. Jos yksittäinen tapauksin sattuu toisinpäin, siitä alkaa rasismin jauhaminen tv:ssäkin näkyvästi, mutta ei jos valkoinen joukkoraiskataan vaikkapa. Siitä ei ala mielenosoitukset ym:t kampanjat.
Se, että mustat eivät kykene rakentamaan hyvinvointia ja kehitystä ilman ulkopuolisia toimijoita, ei ole tavallisen valkoisen ihmisen vika eikä sekään, että mustat joutuvat joskus äänekkään kritiikin vuoksi tekojensa tähden eikä sekään, että he lisääntyvät itiöiden vauhtia eivätkä edes tiedä aina mihin osa lapsista on kähtenyt vaeltamaan.
Itse eivät vaan kontrolloi asioitaan, antavat hullujen määräillä kuin olisivat ikuisesti tuomittuja orjan rooliin joina arabit pitivät heitä satoja vuosia ennen kuin eurooppalainen oli afrikassa edes käynyt, eivät sopeudu tms.
Ei se aina vika voi olla niissä muissa, jos omat asiat ovat huonosti.
MM-jalkapallo: Minkälaisesta rasismista kyse ?
Mitä missä milloin
2
<50
Vastaukset
"Minä määrään mikä on neuvostovastaista."
-Urho Kekkonen
Nykyversio on, että rasismia on se minkä media & punaviherlesbomamuttajat rasismiksi sanovat.
Orwellin "1984" on täällä tänään!- Rauhan_mies
Joo, mustat eivät ole koskaan tehneet mitään pahaa, korkeintaan levottomia hallitusneuvotteluja. http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruandan_kansanmurha
Lopulta kaikki päättyi hyvin ja porukka siirtyi neuvonantajiksi Kongoon joka on nyttemmin oikea demokratian tyyssija. http://bot.fi/hx9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036