Ostin asiakastiedosta omat luottoluokat kun olin töppäille raha-asioissa tässä noin 3v sitten
4 maksuhäiriöö joiden totalsumma oli noin 30000€
omatiedon mukaan vaan 1 on maksettu ja jäljellä 27000€, luottoluokitus B ja arvo 0-100 asteikolla 90
Todellisuudessa oon kaikki noi maksanu ja viimeinen merkintä on vuodelta 2011.
Veikkauksia kuinka paljon luokitus paranee kun ulosotto lähettää kuitit noista maksuista asiakastietoon?
Luottotiedot ja luottoluokitus
11
2988
Vastaukset
- rghfghfgh
A hyvä nousi ainakin minulla samna tein
- Maksuhäiriöläinen
Mutta merkinnät poistuu vasta ensi vuonna
- tiedosaon
kuitit maksuista ei paranna lainkaan. Eikä toi luottoluokitus vaikuta mihinkään vaan antaa pelkästään sinulle suuntaa.
Maksuhäiriöt ne merkkaa ja vasta kun ne poistuu niin luottokelpoisuutesi paranee lainanantajien silmissä. Jep omalta kohdalta kaikki velat maksetu pois mutta luokitus alhaisista alhaisin tälläkin hetkellä. Paranee vasta kun merkinnät alkaa poistua...
- Toopetaneli
No, kuinka pitkään ne merkinnät on siellä? 3 v?
- Maksuhäiriöläinen
No kävi tuuri. Sain asuntolainan silti vaikka on B ja välttävä 90
ja vielä ison summan, 45% asunnon ostohinnasta, jää tosin vakuusarvon alle joten ei pankilla ole kovaa riskiä- zx11
Jätitkö lääkkeet väliin?
- pojkepojke
Vinkki luottohäiriöiselle joka tarvii lainaa. Vie arvotavarasi ( kello, taulut, mummonkorut jne) kaniin. Niitä on netissä joten ei tarvitse lähteä paikan päälle vaan lähettä kuvan tavarasta ja pyyää hintaarvion kutsutaan epantiksi.
- luottotiedotvaarassa
Mulla olis pari todella arvokasta korua, jotka voisin pantata, että saisin pari juttua maksettua (enkä menettäisi luottotietoja), mutta maksavatko reilun hinnan ja onko turvallinen?
- ankelika
Minä oon kuullu kans hyvää palauteta epantista, joku kaveri oli sitä kokeillut, juuriksin sitä panttausta.
- irmelih
Lähetin sinne pari korua myös pantattavaksi, mielestäni sai ihan reilun hinnan korujen kuntoon nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071