Luottotiedot ja luottoluokitus

Maksuhäiriöläinen

Ostin asiakastiedosta omat luottoluokat kun olin töppäille raha-asioissa tässä noin 3v sitten

4 maksuhäiriöö joiden totalsumma oli noin 30000€

omatiedon mukaan vaan 1 on maksettu ja jäljellä 27000€, luottoluokitus B ja arvo 0-100 asteikolla 90

Todellisuudessa oon kaikki noi maksanu ja viimeinen merkintä on vuodelta 2011.

Veikkauksia kuinka paljon luokitus paranee kun ulosotto lähettää kuitit noista maksuista asiakastietoon?

11

3284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rghfghfgh

A hyvä nousi ainakin minulla samna tein

• Maksuhäiriöläinen

Mutta merkinnät poistuu vasta ensi vuonna

• tiedosaon

kuitit maksuista ei paranna lainkaan. Eikä toi luottoluokitus vaikuta mihinkään vaan antaa pelkästään sinulle suuntaa.
      Maksuhäiriöt ne merkkaa ja vasta kun ne poistuu niin luottokelpoisuutesi paranee lainanantajien silmissä.

• Jep omalta kohdalta kaikki velat maksetu pois mutta luokitus alhaisista alhaisin tälläkin hetkellä. Paranee vasta kun merkinnät alkaa poistua...

• Toopetaneli

No, kuinka pitkään ne merkinnät on siellä? 3 v?

• Maksuhäiriöläinen

No kävi tuuri. Sain asuntolainan silti vaikka on B ja välttävä 90

ja vielä ison summan, 45% asunnon ostohinnasta, jää tosin vakuusarvon alle joten ei pankilla ole kovaa riskiä

• zx11

Jätitkö lääkkeet väliin?

• pojkepojke

Vinkki luottohäiriöiselle joka tarvii lainaa. Vie arvotavarasi ( kello, taulut, mummonkorut jne) kaniin. Niitä on netissä joten ei tarvitse lähteä paikan päälle vaan lähettä kuvan tavarasta ja pyyää hintaarvion kutsutaan epantiksi.

• luottotiedotvaarassa

Mulla olis pari todella arvokasta korua, jotka voisin pantata, että saisin pari juttua maksettua (enkä menettäisi luottotietoja), mutta maksavatko reilun hinnan ja onko turvallinen?

• ankelika

Minä oon kuullu kans hyvää palauteta epantista, joku kaveri oli sitä kokeillut, juuriksin sitä panttausta.

• irmelih

Lähetin sinne pari korua myös pantattavaksi, mielestäni sai ihan reilun hinnan korujen kuntoon nähden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      346
      2038
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1713
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe