Hyvä näköinen auto tuo 75, sehän n kai itsestään selvyys. Mutta tuodaanko niitä nyt paljon Saksasta,kun ainakin pääkaupunkiseudulla niitä on alkanut näkyä paljon. Tai sitten olen mieltynyt niin paljon auton ulkonäköön, että huomaan ne helposti.
Vastaukset 2
- Roveristi
Saattaa kyllä olla, että huomaat vain ne helposti... Itse ainakin huomaan, heh. 75:iahan saa nykyään uusia, ja pääkaupunkiseudulla ainakin Karaasi, Huoltorep ja olisiko Autojalonen, ja vähän kauempana Lohjan Laatuautot, ovat firmoja, joiden kautta niitä saa.
Taitaa ollakin, että suurin osa Suomessa ostettuja ja reksiteröityjä uusia 75:ia silloin kun niitä vielä sai, on myyty pääkaupunkiseudulla.
En ainakaan ykskaks uskoisi, että kovin montaa niitä Saksasta olisi tuotu. Ainakin mitä itse kerran kyselin eräästä isohkosta autoliikkeestä, vastattiin vain että niitä ei oikein kannata tuoda koska niissä on vero vielä niin korkea.- Nimetön
Kyseinen auto todella erottuu liikenteessä edukseen!
Tullin sivuilta voi katsella toteutuneita autoveropäätöksiä. Niiden perusteella veikkaisin että viimeisen vuoden aikana vaivaiset parikymmentä 75-mallin Roveria on Saksasta Suomeen rantautunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1672763- 841197
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2391047- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä83888- 89732
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103642Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53608- 38562
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid98541