entä palovaroittimet? olen toisen henkilön muuttoa tekemässä ja pitäisi nyt tietää miten laki sanoo? Pellit siis kuuluu asunnon omistajalle.
Kuuluuko uunivuoka vuokralaiselle
5
333
Vastaukset
- omakas
No voi vittu! Eiköhän tavarat kuulu sille, joka on ne ostanutkin?! Ellei sitten vuokralainen ole ostanut jotain tuhoamansa tilalle.
- vuokranantaja94949
Palovaroittimista vastaa vuokralainen ellei toisin ole sovittu.
Siis sehän on selvä että jos asunnossa on sähköuuni ja mukana tulee peltejä niin ne ovat vuokranantajan omaisuutta ja vuokralainen saa niitä käyttää mutta niitä tulee hoitaa ja pestä säännöllisesti.- omakas
Ai että kun minä jätin omistamaani asuntoon palovaroittimen, niin vuokralainen saa viedä sen mukanaan muuttaessaan pois?
- vuokranantaja94949
omakas kirjoitti:
Ai että kun minä jätin omistamaani asuntoon palovaroittimen, niin vuokralainen saa viedä sen mukanaan muuttaessaan pois?
Onko sulla kivi kengässä vai puhkesiko autostasi rengas kun noin meuhkaat yksinkertaista asiaa??
Jos vuokranantaja on jättänyt vuokrattavaan huoneistoon oman palovaroittimen niin eihän sitä vuokralainen mukaan ota muuttaessaan asunnosta pois.
- v1000
Tavarat kuuluvat niiden omistajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108