Häpeän pientä penistäni

harmi3

Olen tavallinen keski-ikäinen terveitä elämäntapoja viettävä mieshenkilö.Olen elämänaikanani kuullut useita kommentteja penikseni koosta.Jotenki nuo kommentit loukkaavat itsetuntoani ja vaikeuttavat sosiaalista elämääni.Olen kuntoilua harrastava ja en ole ylipainoinen.Huomauttelua asiasta on esiintynyt ja varsinkin naisten suusta olen kuullut että kaluni on liian pieni.Viimeisessä suhteessa naiskumppanini huomautteli koko ajan asiasta josta vähän jo loukkaannuin.Myöskin yleisiin kuntosalien pukutiloihin meno tuntuu kiusalliselta.Penikseni on erektiossa noin 11 cm,onko se liian pieni.Asiallisia vastauksia kitos.

9

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hätiä mitiä

      Hei sinä! Ei sinun tarvitse hävetä pientä penistäsi jos nainen valittaa koosta annat hänelle kunnon kyydit..ps:naiset eivät tutkimuksien mukaan tunnista peniksen kokoa sen ollessa vaginassa..joten älä murehdi. :)

      • ei hätiä mitiä

        Ja jos menet julkisiin tiloihin alasti niin muista että homot katselevat kulliasi.....


      • ei hätiä mitiä
        ei hätiä mitiä kirjoitti:

        Ja jos menet julkisiin tiloihin alasti niin muista että homot katselevat kulliasi.....

        Tarkoitin siis että vain homot katselevat sitä.


    • Jakke 21cm

      13 - 14cm on suomikulli keskimäärin. Onko sinulla minkä kokoinen?

    • kgkg

      Jaa luuletko sen kiinnostavan muita->Ei.

    • Vaari, 73v/12cm

      Mitä sitä häpeämään! Kaikki luomakunnan olit ovat erilaisia. Kuka on muka normittanut ihmisen pituuden, painon, silmien värin, tms. Koolla ei ole väliä, vaan sillä, miten sitä käyttää. Käsityö on aina arvokasta. Älä jännitä, etenet vain ennakkoluulottomasti esileikillä ja osoitat rakkauttasi. Ei tule mitään, jos pelkällä vehkeellä yrittää, on koko sitten mikä hyvänsä. Kysy, mikä tuntuu toisesta mukavalta. Leikkimieli ei ole haitaksi! Ei ole olemassa rakastelussakaan mitään yleistä normia. Kokonaisuus ratkaisee, ei koko. Tämän sanon viiskytvuotisella kokemuksella. Vanha sanonta kuuluu:"Ei ole niin iso kuin isälläni, mutta toimeen olen tullut tällä nysälläni".
      P.S. Kun jokin omassa itsessä vaivaa, tuntuu kuin kaikki siitä vaivaa näkisivät. Anna olla ja ole itsevarmasti oma itsesi!

    • Yksitoistasenttinen peenis on jo sen verran keskiarvoa pienempi, että seksuaalisesti kokenut nainen huomaa kyllä visuaalisen eron. Se että onko se oikeasti naisen mielestä pieni, vaihtelee sen sisäänsä ottavasta naisesta. Joillekin se on varmasti pieni.

      Jonkin verran perää on väittämässä, että miehet laittavat peniksen koolle paljon suuremman merkityksen kuin naiset. Muistan taannoin lukeneeni seuraavanlaisen ilmoituksen seuranhakupalstalla: "Etsin miestä seksiseikkailuun. Kullin koolla ei ole väliä, kunhan se seisoo kovana ja pitkään."

      Pienen kullin kanssa joutuu oletettavasti käyttämään toisenlaista tekniikkaa naisen tyydyyttämiseksi kuin isommalla. Tuosta ylempänä olevasta naisen seuranhakuilmoituksesta keksin ainakin yhden tekniikan. Lähetyssaarnaaja-asento tuskin on se ideaalinen - varsinkin jos vetelet peeniksellä edestakaisin pillussa. Jos kulli seisoo erittäin kovana ja jäykkänä, cowgirlasento missä nainen liikuttaa lantiotaan eteen ja taakse voisi antaa parhaan stimulaation.

      Luulen että naisille raja liian isosta kullista menee paljon alempana kuin miehet kuvittelevat. Ja tuskin kokemus on kovin kummoinen, jos iso kulli on löysä ja kestää 2 minuuttia. Elikä pienen peeniksen haitan voi kompensoida jollakin muulla naista miellyttävällä tavalla.

    • Nina-Mona

      Naisen pillu on maksimissaan isoimmillaan ja kiihottuneena vain 15cm syvä ja 5cm riittää mekaanisella tasolla naisen tyydytykseen. Mutta koska aivot on suurin sukupuolielin , niin liian pieni (=pelko riittämättömyydestä - yleensä mies) ja liian iso (pelko kivusta - nainen) latistaa tunnelman. Normaali 13 - 14cm on varmasti paras naiselle, mutta jos välissä on yhtään rasvaa, niin saman verran pitää olla kulliakin lisää.

      http://www.livtv.fi/ohjelmat/rakkauden-faq/1778-onko-penikseni-normaali-kysyy-mies---seksuaaliterapeutit-vastaavat

    • 500 CM KOHTUULLINEN (; menee parista pitkäst muijast

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1977
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1376
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1125
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      62
      1035
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1006
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      83
      957
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      820
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      744
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    Aihe