Niitä pyörii tällä palstalle. Jos fiksuja olisivat, niin haistattaisivat pitkät tälle Suomen peräsuoleksikin tituleeratulle kanavalle.
Osoitus bg-opettajien vähäisestä ymmärryksestä
18
145
Vastaukset
- kyllä se siitä
Taas joku kreationisti ottanut köniinsä :( Ota vaan ihan rauhallisesti, paimentolaisten aivopieremillä tarinoilla on niin vaikea kamppailla tiedettä vastaan.
- hihihiiiii
Kreationistinimimerkki *JC otti köniinsä bg-opelta kretupalstalla ja on niiiiiin katkera.D
Hän ottaa säännöllisesti pataan myös nikiltä "puolimutka" mutta ei koskaan opi mitään:D - heh heh
hihihiiiii kirjoitti:
Kreationistinimimerkki *JC otti köniinsä bg-opelta kretupalstalla ja on niiiiiin katkera.D
Hän ottaa säännöllisesti pataan myös nikiltä "puolimutka" mutta ei koskaan opi mitään:DSitten ne tulee vielä tänne uhoamaan kuvitelluista saavutuksistaan, vaikka oppilaat kaikki nauraa niille. Jostain näiden bg-opejen pitää saada kompensaatiota.
*Niitä pyörii tällä palstalle. Jos fiksuja olisivat, niin haistattaisivat pitkät tälle Suomen peräsuoleksikin tituleeratulle kanavalle.*
Toivot ilmeisesti etten kirjoittaisi tälle palstalle, jotta kaltaisesi multinikit saisivat pitää palstan peräsuolitasolla. Kiitos huolenpidosta, kyllä täällä hyvällä roiskesuojauksella pärjää.
Syyni palstalla käymiseen on lähinnä tarjota puolustava kanta evoluution opetukselle / tieteelliselle maailmankuvalle. Umpiuskovaiset kun ehdottavat evoluution opettamisen kieltämistä aina silloin tällöin, kuten täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12343962- Luokan neroin
Heh. Nyt se tuli itse ilmoittautumaan tähän ketjuun. Opella ei ole enää kaikki kynät tallella penaalissa.
- 65535678
Luokan neroin kirjoitti:
Heh. Nyt se tuli itse ilmoittautumaan tähän ketjuun. Opella ei ole enää kaikki kynät tallella penaalissa.
Niitä on mukava vinguttaa koulussa.
- ...
Luokan neroin kirjoitti:
Ei ole kaikki kynät penaalissa, eikä niitä loppujakaan ole teroitettu pitempään aikaan. Älypuhelinkaan ei sovi bg-opettajille (akku loppu).
Luokan neroin kirjoitti:
*Heh. Nyt se tuli itse ilmoittautumaan tähän ketjuun.*
Yleensä jätän tällaiset älyvapaat trolliketjut omaan arvoonsa, mutta kun ketjun aloituksessa on viitattu suoraan minuun (tällä palstalla ei tietääkseni ole muita biologianopettajia), minulla lienee oikeus puolustautua.
*Opella ei ole enää kaikki kynät tallella penaalissa.*
Trollin ymmärrykseen ei edes tuollainen yksinkertaisuus mahdu, vaan pitää alkaa hirnumaan.
Oliko multinikkitrollilla jotain oikeaakin asiaa? Olenko loukannut sinua tai jotain fanittamaasi kirjoittajaa, vai mistä moinen mustamaalaamisen tarve?
*Älypuhelinkaan ei sovi bg-opettajille (akku loppu).*
Ei hyvää päivää mitä tasoa nuo sinun "argumentit" ovat :D
Nimimerkistä on luotu oikein ammattikunta jota yritetään solvata alakoulutason sanankääntein. Veikkaanpa ettei trolli edes ymmärrä mitä tuo bg-lyhenne tarkoittaa.- Edio
bg-ope kirjoitti:
*Heh. Nyt se tuli itse ilmoittautumaan tähän ketjuun.*
Yleensä jätän tällaiset älyvapaat trolliketjut omaan arvoonsa, mutta kun ketjun aloituksessa on viitattu suoraan minuun (tällä palstalla ei tietääkseni ole muita biologianopettajia), minulla lienee oikeus puolustautua.
*Opella ei ole enää kaikki kynät tallella penaalissa.*
Trollin ymmärrykseen ei edes tuollainen yksinkertaisuus mahdu, vaan pitää alkaa hirnumaan.
Oliko multinikkitrollilla jotain oikeaakin asiaa? Olenko loukannut sinua tai jotain fanittamaasi kirjoittajaa, vai mistä moinen mustamaalaamisen tarve?
*Älypuhelinkaan ei sovi bg-opettajille (akku loppu).*
Ei hyvää päivää mitä tasoa nuo sinun "argumentit" ovat :D
Nimimerkistä on luotu oikein ammattikunta jota yritetään solvata alakoulutason sanankääntein. Veikkaanpa ettei trolli edes ymmärrä mitä tuo bg-lyhenne tarkoittaa.Onkohan nuo trollit olevinaan vielä uskovaisia? Jos ovat, aika erikoista kielenkäyttöä heiltä. Koulusivistys on nolla, sydämen sivistys menee miinukselle.
- Samaa mieltä
Edio kirjoitti:
Onkohan nuo trollit olevinaan vielä uskovaisia? Jos ovat, aika erikoista kielenkäyttöä heiltä. Koulusivistys on nolla, sydämen sivistys menee miinukselle.
Viittaa vapareiden suuntaan. Sivistymättömiä ovat.
- ...
Samaa mieltä kirjoitti:
Viittaa vapareiden suuntaan. Sivistymättömiä ovat.
Enemmän sivistyneitä kuin sinunlainen vinkuva mölli.
- Tsot tsot
... kirjoitti:
Enemmän sivistyneitä kuin sinunlainen vinkuva mölli.
Jaahas, bg-ope taas.
- ...
Tsot tsot kirjoitti:
Jaahas, bg-ope taas.
Itke itke hihhuli!
- Jukka P
Bg-ope on tyhmä.
- Yks kakkaa
Nämä mun harhat ja heikkoudet tulee siitä että yritän paastota 80päivää jeesuksen tavoin, vähän verensokeri alhaalla ja energia lihaksissa.
- Informaatikko
Bg-opella on käytössään lähinnä erilaista dataa, mutta hän ei ole viisas ihminen. Bg-ope ei ole päässyt tiedon portailla tasoa 1 korkeammalle. Viisaus voidaan nähdä tietoteoreettisesti eräänä tiedon melko korkeana, omana tasonaan. Alempia tiedon tasoja olisivat tällöin:
1. data, eli tiedon perusyksikkö, ero ja eroista muodostuva (alin taso)
2. informaatio ja informaatioista muodostuva
3. tietämys (informaation merkitys ja tulkinta systeemissä) ja tietämyksistä muodostuva
4. ymmärrys ja ymmärryksistä muodostuva
5. viisaus (tietämyksen korkein taso)- ...
Nyt sinulta meni perusasiat niin taas seinille että sinun kannattaisi käydä peruskoulu uudestaan.
- edrlbg
... kirjoitti:
Nyt sinulta meni perusasiat niin taas seinille että sinun kannattaisi käydä peruskoulu uudestaan.
Ei kun kansakoulu mutta sitähän ei enää ole joten sori!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342734Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612317Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221423- 1151082
- 971050
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041023Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13932Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La56833Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50781Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.280774