Tässä yksi mahdollinen tapa saada työtehoa lisää, jos kärsii pakko-oireisesta häiriöstä, on mahdollisesti itselleni auttanut jonkin verran: viileässä/kylmässä nukkuminen, esim. makuupussissa syksyllä parvekkeella siten, että kasvot tai nenänpää ovat melko kylmässä olotilassa. Nukkumaan mennessä ja aamulla on tällöin ehkä vähemmän pakkoajatuksia kuin muulloin.
Muita keinoja, jotka olen saanut tietooni:
- säännöllinen uni- ja ruokarytmi (toisaalta myös epäsäännöllinen unirytmi saattaa olla työtehoa tuova asia, jos siitä seuraa se, että esimerkiksi pystyy työskentelemään hiukan väsyneenä, jolloin pakkoajatukset ovat vähäisempiä ja maailma näyttää ikään kuin "yksinkertaisemmalta")
- keskittymisharjoitukset, rentoutumisharjoitukset
- lihasrelaksanttitabletit (jos ne eivät lisää masennusta kohtuuttoman paljon)
- puolikkaan kofeiinitabletin ottaminen aamulla
- hyvin aikainen unirytmi - esim. siten, että itse lopettaa työt iltapäivällä, koska on aloittanut ne jo kello 7.00.
- suklaan syöminen, jos on ikävä olo
- serotoniini/fluvosamiini
- siisteyden ylläpitäminen kotona, hyvän ja siistin järjestyksen ylläpitäminen
Yksi uusi tapa saada työtehoa
bfebebre
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819